معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

مردم هرمزگان در دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشته اند‌



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه مردم هرمزگان در دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشته اند، گفت: برگزاری کنگره شهدای استان یکی از مهمترین راه‌ها برای نشان دادن این نقش و مشارکت است.

رضا مدرس در جلسه کمیته یادمان کنگره ملی شهدا هرمزگان، بیان کرد: شهادت هنر مردانی است که با آگاهی و اعتقاد عمیق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پا در این مسیر گذاشتند و برای خود و کشور عزت و حماسه آفریدند.

 

وی امام خمینی(ره) را احیا کنند فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: امام راحل با مجاهدت‌های شبانه روزی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور و در بین دیگر ملت‌ها احیا کرد و عزت، کرامت و اقتدار را به نظام اسلامی ایران هدیه داد. 

 

وی اضافه کرد: بنابراین راه شهدا برای ادامه حیات طیبه اسلامی باید تداوم یابد و این مهم در سایه فرهنگ سازی و تکریم خانواده معظم شهدا ممکن خواهد بود.

مدرس خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و بر این اساس نیاز است همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط کمک کنند تا کنگره ملی شهدای هرمزگان به شکل مطلوب و اثرگذاری اجرا شود.

 

وی با اشاره به اهداف کنگره شهدای هرمزگان، افزود: هدف از برگزاری این کنگره، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترسیم آینده برای نسل آینده با راه و اهداف شهدا است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها