مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس خبرداد

بانوان شهرداری بندرعباس لیگ برتری شدند



بانوان شهرداری بندرعباس جهت حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  به شهر  ساری می روند .

الیاس محسنی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در این باره به صبح ساحل گفت: با تصمیمی که گرفته شد تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس به رقابت های لیگ بر فوتبال ساحلی ایران خواهد رفت. 

وی بیان داشت : این رقابت ها از امروز چهارشنبه بیست و ششم تیر ماه به میزبانی ساری برگزار می شود و بانوان شهرداری بندرعباس که شش دوره قهرمانی در کارنامه دارند در گروه اول با تیم های شهروند فرح آباد ،پارس دکل گستر اراک و ایمن گیلان سنگر هم گروه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان  ایران امسال در دو گروه و به میزبانی یزد و ساری برگزار می شود.

 وی اظهار داشت: هشت تیم شرکت کننده در دو گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت ودر پایان از هر گروه محسنی بیان داشت : بانوان شهرداری

با ۱۵ بازیکن و کادر فنی با هدایت حمیده سلطانی زاده پا به این رقابت ها خواهند گذاشت. 

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت : در  گروه دوم  که به میزبانی یزد برگزار می شود تیم های دهیاری ملاباشی،شهدای چلیچه،کمیل کرمان و شهرداری بم حضور دارند. 

 محسنی همچنین خبر از حضور تیم بانوان شهرداری در جام جهانی فوتسال به میزبانی کشور ترکیه داد و گفت : این رقابت ها از  ۲۹ مهر  تا چهارم آبان ماه 

برگزار خواهد شد. 

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان از حضور بانوان شهرداری در اولین المپیک فوتبال ساحلی آسیا  به میزبان کشور قطر خبرداد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها