رئیس هیات فوتبال هرمزگان

با این وضعیت اقتصـــادی فـــــوتبــال استـــــان عملکــرد خوبــی داشتـه است



نشست روسا و دبیران هیاتهای فوتبال شهرستانهای هرمزگان با حضور رئیس هیات فوتبال استان و روسای هیاتهای فوتبال شهر ستان ها در سالن مرکز بینالمللی رشد قشم برگزار شد
در ابتدای جلسه رئیس هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت: با این وضعیت اقتصادی و نبود اسپانسر و با کمترین امکانات مالی در مسابقات مختلف تیمهای فوتبال هرمزگان نتایج خوبی گرفتهاند که میتوان به عنوان اولی تیم فوتبال ساحلی شهرداری دشتی پارسیان در لیگ دسته اول کشور وفوتسال بانوان این شهرستان درلیگ دسته دوم و حضور شایسته تیم نوجوانان میناب در لیگ برتر نوجوانان و حضور قدرتمندتیم های رده های مختلف باشگاه البدر در لیگ های برتر کشور و برگزاری فستیوال ردههای پایه به میزبانی بندرعباس اشاره کرد. عباس امینی زاده در ادامه افزود: از پیشنهاد و انتقاد و کارهای که انجام گرفته استقبال میکنیم و سعی کردهایم ارتباط مناسبی با روسا و پیشکسوتان داشته باشیم تا بتوانیم از نقطه نظرات آن ها استفاده کنیم. امینی زاده خاطر نشان کرد :هیات ها بامدیریت کردن می توانند به اهدافی که می خواهند برسندو نخستین برنامه ای که باید برای خود ترسیم کنند ساختارسازی است که می تواندبه یک ثبات پایدار منتهی شود. رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: روسای هیاتها مردان خستگی ناپذیری در دل فوتبال ما هستند که در مسیر توسعه و رشد فوتبال استان تالش میکنند و قطعا به نتایج خوبی میرسیم. امینی زاده افزود: ا گر همه همدل شویم با همکاری و حمایت از همدیگر و صداقت در کار و کوشش برای جوانان استانمان معنا پیدا میکند چون بازیکنان توانایی داریم که ا گر این امر محقق شود می توانیم شاهد جوانانی درخشان همچون محمد قادری باشیم. درادامه این جلسه رئیس هیات فوتبال قشم گزارشی از عملکرد هیات فوتبال قشم ارائه نمود. امید عبدی بیان کرد : به لحاظ دوری مسافت باشگاه ها ازهم ومشکالت اقتصادی امسال برای نخستین بار مسابقات فوتبال لیگ برتر به صورت متمرکز با حضور 10 تیم برگزار می کنیم. قورچی زاده ریئس هیات سیریک گفت : رویکرد هیات فوتبال سیریک درسال 97 به سمت فوتسال وفوتبال ساحلی بود و از دورههای مربیگری وداوری نیز غافل نبودیم وموفق شدیم چند دوره مربیگری وداوری را درسیریک برگزار کنیم.
محمود برادر رئیس هیات فوتبال پارسیان گفت: در سال گذشته به غیر از برگزاری مسابقات در رده های مختلف ، این هیات موفقیت هایی درفوتبال ساحلی و فوتسال بانوان کسب کرد وتیم شهرداری دشتی درلیگ دسته اول کشور مقام اول را به دست آورد و تیم فوتسال بانوان در لیگ دسته دوم کشور قهرمان شد. برادر اظهار داشت : هفده سال است که چمن ورزشگاه شهر پارسیان بازسازی وترمیم نشده وتنها زمین برگزاری مسابقات فوتبال این شهرستان است که انتظار می رود مسئوالن برای بازسازی آن اقدام کنند. مقدسی ریئس هیات فوتبال بستک ضمن ارائه فعالیت های هیات ، آموزش ومباحث باشگاهداری به صورت اصولی را خواستار شدو همچنین باتوجه به هزینه های شخصی که ازسوی هیات انجام می شود سهمی از استان برای هیات بستک درنظر گرفته شود . عابدینی ریئس هیات فوتبال رودان گفت : یکی از مشکالت چندین ساله ما زمین چمن ورزشگاه رودان است که با توجه به این که تحویل اداره ورزش و جوانان شده هنوز نمیتوانیم از آن استفاده کنیم.شریفی نژاد نایب رئیس هیات فوتبال بندرلنگه با گله مندی از مسئوالن استان در رابطه با عدم پشتیبانی از باشگاه البدر بندرکنگ گفت: باشگاه البدر آبروی استان است پس چرا از آن پشتوانه مالی نمی شود. 
وی بیان داشت: عدم حمایت از این باشگاه باعث دلسردی مدیران آن شده است. نظری ریئس هیات فوتبال بشا گرد گفت: فوتسال بانوان این شهرستان فعال است. وی از هیات استان خواستاریک سهمیه لیگ فوتبال برای این شهرستان شد. یزدانی دبیر هیات فوتبال بندرخمیر گفت: باتوجه به تغییر وتحوالتی که در هیات بندرخمیر انجام گرفته روند خوبی درفوتبال بندرخمیر درآینده رقم خواهد خورد. ذا کری دبیر هیات فوتبال بندرلنگه گزارشی از فعالیت انجام شده ارائه نمود وخواستار حمایت های مالی ازسوی هیات فوتبال استان ومسئوالن ورزش شد. درادامه ریئسان کمیته های مختلف هیات فوتبال استان به نکته نظرات خود پرداختند. محمد بارانی ریئس کمیته اجرایی مسابقات گفت : مشکالت عدیده ای بر سرراهمان وجود دارد ، اما دراجرای توسعه فوتبال نباید از تالش خود دست بکشیم و موانع همیشه وجود داشته است . ریئسان هیات های فوتبال شهرستان ها با تدبیر ومدیریت دراین برهه از زمان کار توسعه رادنبال کنند. 
بارانی اظهارداشت : شاید بعضی ها باور نکنند حرکتی که درسامان دهی فوتبال استان شروع شده مارا با هدفی که دنبال میکنیم خیلی نزدیک کرده است واالن شاهد رشد وبالندگی باشگاه ها درشهرستان ها هستیم. منصور پزشک ریئس امور مالی هیات فوتبال استان گفت : یکسان سازی امور مالی هیاتها با تهیه نرم افزار فراهم شده وهمه هیات ها موظفند به صورت سیستمی عمل کنند واز این به بعد عملیات حسابداری به صورت دستی مورد قبول نخواهد بود و بهتر است که هیات ها هرچه زودتر شناسه ملی تهیه نمایند. پرویزدهقانی ریئس کمیته انضباطی هیات فوتبال استان در ادامه به بیان وظایف کمیته انضباطی پرداخت واظهارداشت :کمیته انضباطی ضمانت سالمت محیط ورزشی است و هیات هاهرچه زودتر مسئول کمیته انضباطی خود را معرفی نمایند .وی خطاب به مسئوالن هیات درشهرستان ها گفت : درانتخاب اعضای کمیته وصدور آرا بر طبق مقررات عمل کنند و قبل از رسیدگی به پرونده های انضباطی هزینه دادرسی اخذ شود. محمود ریئسی، ریئس کمیته داوران گفت : هزینه های داوری درفصل گذشته به جز لیگ یک پرداخت شده است. وی افزود : درهمین مدت کالس داوری سه به دو ، تجلیل از داوران، کالس توجیهی نیم فصل ، نشست با ر وسای داوران هرسه ماه یک بار ، و برگزاری آ کادمی داوران جوان برای نخستین باردراستان هرمزگان از جمله فعالیت های این کمیته بوده است. عبدالمجید معماری ریئس دپارتمان داوری استان گفت : هر هیاتی متقاضی کالس داوری می باشد اول باید درخواست خود را ثبت سامانه فدراسیون فوتبال کند و پس از مجوز کالس برگزار خواهد شد. معماری افزود : درحال حاضربرای جوانان رده سنی 17 تا 27 سال که عالقمند به داوری هستند کالس داوری دربندرعباس تشکیل می شود واین رده سنی می توانند با مدارک خواسته شد به هیات فوتبال استان مراجعه وثبت نام کنند. حمید رضایی ، ریئس کمیته فوتسال وفوتبال ساحلی گفت : کمیته های فعال وبرتر فوتسال فوتبال ساحلی به سفر زیارتی کربال اعزام میشوند. وی بیان داشت:انتخاب کمیته فوتسال وفوتبال ساحلی استان در سال 97 کمیته فوتبال ساحلی و فوتسال سیریک به عنوان کمیته برتر بود که امیدواریم این روند در سال جاری ادامه داشته باشد. در گردهمایی سراسری روسا و دبیران هیاتهای فوتبال شهرستان های استان هرمزگان هیات فوتبال شهرستان سیریک به عنوان هیات برتر فوتبال استان هرمزگان در سال 97 انتخاب شد .هیات های حاجی آباد و پارسیان دوم وسوم شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها