رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان:

از ائتلاف «فردایی بهتر، اتاقی برای همه اعضاء» حمایت می‌کنم



گردهمایی کاندیداهای هیئت نمایندگان اتاق صنایع، معادن، بازرگانی و کشاورزی بندرعباس با حضور اعضای ائتلاف «فردایی بهتر، اتاقی برای همه اعضاء» و جمعی از فعالان و مدیران اقتصادی استان و همچنین برخی از اعضای شورای شهر بندرعباس در هتل هما برگزار شد.

وحید تهمتن رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان در این گردهمایی ضمن حمایت خود از ائتلاف فردایی بهتر گفت: هرمزگان دروازه اقتصادی کشور است و باید دید چرا از رشد اقتصادی که شایسته استان است برخوردار نمی‌باشد. وی افزود: حق استان هرمزگان این است که تاجران بیشتری داشته باشد زیرا این استان ظرفیت خلق ثروت 90 درصدی را دارد.

تهمتن گفت: کشور امارت متحده عربی و شهر دوبی که در همسایگی ما قرار دارد از رشد اقتصادی بالایی برخوردار است و ما همواره حسرت این کشورها را می‌خوریم درحالی‌که استان هرمزگان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و غیره دارد که باید مورداستفاده قرار گیرد درحالی‌که مردم استان می‌توانند با خلق ثروت، غنی زندگی کنند.

رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان تصریح کرد: با توجه به وحدت کلام بین صنعت، معدن، کشاورزی، اتاق اصناف و سایر حوزه‌های اقتصادی با رأی خود به این ائتلاف کار خود را تکمیل کنیم بنابراین حمایت خود را به‌طور کامل از اتاق و ائتلاف فردایی بهتر اعلام می‌کنم.

تهمتن در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم به‌زودی جشن پیروزی برای بخش صنعت، معدن و تجارت استان داشته باشیم تا راهی برای آینده اقتصادی استان باز شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها