در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور آذرخش به خودش باخت



در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز یکشنبه آذرخش سرخون در خانه از اهورا بهبهان پذیرایی کرد.
 به گزارش صبح ساحل، تیم آذرخش سرخون که در هفته سوم در اصفهان شکست سنگینی مقابل گیتی پسند متقبل شده بود در این‌بازی آمده بود تا با یک پیروزی شیرین خاطره شکست را فراموش کند.  آذرخش که در پایان هفته سوم با شش امتیاز وبه دلیل تفاضل گل کمتر در مکان ششم قرار گرفته برای سروسامان دادن به وضعیت خودش در جدول رده بندی باید اهورا چهار امتیازی را از پیش رو بر می داشت.


در نیمه نخست آذرخش حملات خوبی روی  دروازه اهورا داشت اما عدم هماهنگی بین بازیکنان این تیم باعث شد تا فرصت های زیادی از دست بدهد.
از سوی دیگر تیم اهورا که انکار برای این بازی برنامه ویژه ای داشت از دو فرصتی که روی ضد حملات به دست آورد دو گل در دقایق ۷ و۱۱ توسط امیر شجاعی و سجاد مسیحی به ثمر رساند تا در نیمه اول با برتری به رختکن برود.
در نیمه دوم آذرخش به مراتب از نیمه نخست بهتر بازی کرد و حملات بیشتری داشت اما توپ های این تیم وارد دروازه اهورا نمی شود . در یک دقیقه مانده به پایان محمد بنی اسدی روی یک شوت زیبا گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا امید در این تیم برای حداقل نتیجه مساوی زنده شود اما این اتفاق هم نیفتاد و روی پاور پلی گل سوم را هم آذرخش دریافت کرد تا این بازی در پایان با نتیجه سه بریک به سود اهورا بهبهان به پایان برسد .
برای آذرخش در این بازی محمد خرم، عارف شبانه گرد، محمد بنی اسدی، بهزاد میری زاده، امین نصراله زاده،  میلاد چراغی،  مهرداد قنبرزاده،سعید رضوانی، پوریا گلشنی،  اسحاق سورغالی،  ایمان‌ سازوار و متین قادری  با هدایت عباس روز پیکر بازی کردند.


برای اهورا بهبهان که محمد حجت را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت امیرشجاعی،سجاد مسیحی،رشید قلی پور، رضا شایان پور، سعید ترابیده، هاشم شیرعلی، نعیم سیاری، سروش حیدری، افشین مادری ،مازیار خدا رحم پور و فاضل بهمنی به میدان رفتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها