فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در گفتگو اختصاصی با صبح ساحل :

ماجرای فیلم آدم‌ربایی مسلحانه در فضای مجازی ،کذب است



فیلم منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر آدم‌ربایی مسلحانه مربوط به 5 ماه قبل در بندرعباس بوده است که افراد آن شناسایی شدند.

 

چند روزی است فیلم کوتاهی از آدم‌ربایی مسلحانه در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد که نشان می‌دهد  یک دستگاه  خودروی پارس سفیدرنگ در محوطه  کنار خیابان متوقف است  ،لحظاتی بعد یک دستگاه خودروی 405 مشکی ، کنارش ترمز می‌کند ، بلافاصله دو نفر مسلح از این خودرو پیاده و به سمت راننده پارس می‌روند ، راننده پارس با دیدن این افراد مسلح  دنده‌عقب می‌گیرد که از صحنه فرار کند اما آن دو نفر سد راهش می‌شوند به‌زور درب خودرو را باز می‌کنند و راننده را از خودرو بیرون می‌کشند. آن‌ها صورت راننده را می‌پوشانند به‌زور به درون صندلی عقب خودروی 405 هل می‌دهند و از صحنه متواری می‌شوند.

 

خودرو پارس درحالی‌که درب‌های آن باز است درصحنه به‌جا می‌ماند. این فیلم با واکنش‌های کاربران فضای مجازی و به‌نوعی ترس در افراد  ایجاد می‌کند که چرا در روز روشن ، این افراد مسلح به‌راحتی اقدام به گروگان‌گیری می‌کنند.

در همین رابطه با فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس سخن گفتیم و وی این فیلم را مربوط به درگیری افراد در بحث مواد مخدر  اعلام کرد. سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ افزود: هیچ گروگان‌گیری رخ نداده و  این افراد شناسایی شدند که به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها