دبیر هیات فوتبال هرمزگان:

در مطالبات داوری هیچ مشکلی وجود ندارد



دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان در نشستی خبری علاوه بر بیان برنامه‌های این هیات به تشریح عوامل از روی کار رفتن سرپرست هیات فوتبال شهرستان بندرعباس، فروش تیم‌های پایه باشگاه البدرکنگ و آخرین وضعیت شکایت از رئیس سابق هیات فوتبال استان هرمزگان پرداخت.
قاسم رنجبریان در نشستی خبری با بیان اینکه سال ۹۷ سالی پرکار و رو به توسعه برای مجموعه هیات فوتبال هرمزگان بود، افزود: حضور ۱۵ نماینده هرمزگان در رقابت‌های فوتسال مردان کشور،۱۸ نماینده در رشته فوتبال، ۵ نماینده در فوتبال ساحلی و ۴ نماینده در فوتسال بانوان در رده‌های مختلف سنی نشان از پویایی ورزش فوتبال در استان هرمزگان دارد.
وی با بیان این که در سال گذشته ۱۸ کلاس مربیگری و داوری در استان هرمزگان برگزار شد، تصریح کرد: در پنج ماه نخست سال جاری تاکنون ۱۲ کلاس مربیگری و داوری برگزارشده و تا پایان سال همین روند را ادامه خواهیم داد و در برنامه برگزاری چهار کلاس مربیگری و داوری در سطح شهرستان‌های هرمزگان قرار دارد.
رنجبریان با اشاره به این که برای نخستین بار کلاس دانش‌افزایی مربیان دارای مدرک A و B آسیا با حضور مازیار در بندرعباس برگزار شد، خاطرنشان کرد: تمامی مسابقات رده‌های سنی فوتبال استان هرمزگان از مهرماه آغاز خواهد شد.
وی با بیان این که ۳۲ مدرسه فوتبال دارای مجوز در سطح استان هرمزگان در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: برنامه‌ریزی مستمر برای برگزاری نشست فصلی کمیته‌ها و روسای هیات‌های شهرستانی در سراسر استان هرمزگان انجام‌شده است.
دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با اشاره به اینکه زمین فوتبال مجموعه ۲۰ هزارنفری خلیج‌فارس و تختی بندرعباس با موافقت اداره کل ورزش و جوانان در اختیار هیات فوتبال هرمزگان قرار دارد، تصریح کرد: خوشبختانه در مطالبات داوری مشکلی وجود ندارد و به‌جز لیگ دسته یک، تمامی مطالبات پرداخت‌شده است و لیک نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.
وی عدم ساختار باشگاه داری را در استان هرمزگان مهم‌ترین معضل فوتبال هرمزگان دانست و عنوان کرد: در زیرساخت‌ها مشکل چندانی نداریم اما نظارت کافی وجود ندارد و باید در این امر تلاش بیشتری به خرج دهیم.
رنجبریان در خصوص مشکلات به وجود آمده در ارکان مدیریتی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس، افزود: کارگران سرپرست هیات فوتبال شهرستان بندرعباس بوده و باوجود زحمات زیادی که کشید اما هماهنگی لازم را با ریاست هیات استان نداشت و همین امر منجر به تغییر وی شد.
وی ادامه داد: طبق قانون اداره کل ورزش و جوانان بندرعباس به مدت ۳۰ روز وقت دارد تا فرد جانشین را معرفی و هیات فوتبال استان فرد شایسته را انتخاب کند که متأسفانه تاکنون این امر انجام‌نشده و اداره ورزش و جوانان شهرستان تا اول شهریور زمان و مهلت قانونی برای این امر را دارد و در صورت عدم اجرا هیات فوتبال خود فرد جانشین را انتخاب خواهد کرد.
رنجبریان ۵۰ درصد اقدامات کارگران را مورد تأیید دانست و خاطرنشان کرد: تمامی روسای هیات‌ها ماهی یک بار در هیات استانی حاضر می‌شدند اما کارگران ۷ ماه است که به هیات نیامده و حتی تماس تلفنی هم نداشته و جلسات برنامه‌ریزی‌شده با ریاست هیات فوتبال استان را لغو می‌کرد، این در حالی است که تمامی خواسته‌هایش را در حد توان عملی کرده و زمین ورزشگاه تختی را بدون دریافت اجاره‌ای در حدود ۲۲ میلیون تومان در اختیار هیات فوتبال شهرستان قراردادیم.
دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با بیان اینکه باشگاه البدربندرکنگ ۴۵ روز قبل اعلام کرد تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید را می‌خواهد به فروش برساند، اضافه کرد: در این موضوع باوجود حتی مذاکره با سه استان دیگر تمامی تلاشمان در جهت لغو فروش امتیاز به خارج از استان است و حتی برای تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید به ترتیب ۵۰ میلیون تومان، ۲۲۰ میلیون تومان و ۱۹۵ میلیون تومان از استان‌های فارس، مازندران و خوزستان پیشنهادشده که تاکنون باوجود موافقت اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه و هیات فوتبال این شهرستان با مخالفت هیات فوتبال استان مواجه شده است.
وی با اشاره به این که باید منتظر اعلام نظر کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بمانیم، خاطرنشان کرد: البته مالک باشگاه البدرکنگ تعهد داده در صورت فروش این سه تیم در سال آینده امتیاز لیگ دسته اول فوتبال کشور در رده بزرگسالان را عملی کند.
رنجبریان همچنین با بیان اینکه تیم‌های فولاد هرمزگان و خلیج‌فارس میناب برای حضور در لیگ زیرگروه دسته سوم کشور مشکلی ندارند، اظهار کرد: با حمایت استاندار هرمزگان امیدواریم این دو تیم در فصل جاری نماینده شایسته‌ای برای استان هرمزگان باشند.
دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان از معرفی ۱۵ داور استان هرمزگان برای قضاوت در رشته‌های مختلف فوتبال به فدراسیون خبرداد.
وی در خصوص پرونده شکایت از رئیس سابق هیات فوتبال استان هرمزگان، بیان کرد: هیچ‌کدام از تعهدات جلسات گرفته‌شده با رئیس سابق هیات فوتبال و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان هرمزگان باوجود ارسال ۷ نامه رسمی محقق نشده که منجر به شکایت از رئیس سابق هیات فوتبال استان هرمزگان شد.
رنجبریان با بیان اینکه مشکلات بررسی و در آخرین مرحله در انتظار تأیید آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان بودیم که مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار بازپس‌گیری شکایت تا پرداخت مطالبات باقیمانده طی چند قسط شد، تصریح کرد: ۱۵ مرداد نامه رسمی بدهی‌های اعلام‌شده اعلام و تا پایان مرداد باید این وضعیت روشن شود و در غیر این صورت پرونده از دست ما خارج و دیگر مراحل قانونی و قضایی آن دنبال می‌شود و تعیین تکلیف ۱۵۹ میلیون تومان مطالبات هیات، ۵۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بدهی به فروشگاه ورزشی و ۲۲ میلیون تومان بدهی کلاس‌های آموزشی نیز باید روشن شود.
وی در پایان با اشاره به این که هیات فوتبال را با حساب کمتر از ده هزار تومان تحویل گرفتیم، بیان کرد: در تاریخ ۲۳ شهریورماه رئیس سابق هیات فوتبال استان هرمزگان متعهد به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان شد و قرار بر آن شد اداره کل ورزش و جوانان مابقی آن را پرداخت کند که تاکنون هیچ‌کدام از این اتفاقات صورت نگرفته است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها