خبرنگاران هرمزگانی نجیب ترین و کم توقع ترین اصحاب رسانه کشورند



کمالی زرکانی از خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه نام برد و گفت: خبرنگاران هرمزگانی با اخلاق ترین، نجیب ترین، شریف ترین و کم توقع ترین اصحاب رسانه کشور به شمار می روند.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از شبستان، « رضا کمالی زرکانی » در آیین پایانی ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس ضمن تبریک روز خبرنگار، عنوان کرد: خبرنگاران با توجه به رسالتی که بر عهده دارند گاهی برای بیان مشکلات مردم خطراتی را به جان می خرند که این اقدام آنها بسیار ارزنده است.

 

وی در ادامه به ویژه برنامه های هفته خبرنگار در هرمزگان و تفاوت آن با برنامه های سال های گذشته اشاره کرد و افزود: بروز رسانی دانش خبرنگاری هدیه امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه یود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به ششمین سال برگزاری جشنواره مطبوعات خلیج فارس، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار این رخداد در گستره ملی و با حضور فعالان رسانه ای ۱۰ استان کشور به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در بخش ویژه این جشنواره، دو حوزه جاذبه گردشگری و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش بینی شده بود که با استقبال اهل قلم همراه شد، اضافه کرد: سرمقاله، یادداشت، صفحه آرایی، گزارش، مصاحبه، تیتر و خبر از جمله بخش های ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس است.

 

کمالی زرکانی در بخش دیگری از سخنانش به دستور خوب استاندار به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه لستان خبرداد و گفت: قرار است پنج هزار مترمربع به فضای فرهنگی در قالب احداث نگارخانه و پلاتو در ۱۰ شهر استان هرمزگان اضافه شود.

 

وی در خاتمه افزود: با انجام قرعه کشی کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس به چهار نفر از خبرنگاران شرکت کننده در آیین پایانی ششمین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس اهدا می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها