آموزش وپرورش متولی ساماندهی سرویس مدارس نیست



مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: آموزش وپرورش متولی سرویس مدارس و جابه جایی دانش آموزان در شهر و روستا نیست بلکه این کار برعهده شهرداری‌ها و بخشداری‌ها است. آموزش وپرورش متولی سرویس مدارس و جابه جایی دانش آموزان در شهر و روستا نیست بلکه این کار برعهده شهرداری‌ها و بخشداری‌ها است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش بر مبنای شرکت‌های خدمات مسافرتی که توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر مجوز می گیرند با آن‌ها قرارداد بسته و کار جابه‌جایی دانش آموزان انجام می‌شود.

 

موسی دادی زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سرویس مدارس کار اضافه ای است که برعهده آموزش وپرورش گذاشته شده، چرا که وظیفه اصلی این نهاد تعلیم و تربیت دانش آموزان این مملکت است.

وی تاکیدکرد: ساماندهی سرویس مدارس و جابه‌جایی دانش آموزان را باید از افرادی سراغ گرفت که به دلایلی نتوانستند در بخش‌ها و روستاها سازمان حمل و نقل بار و مسافر ایجاد کنند.

 

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورشد: درجایی که بعضی از سازمان‌ها نمی‌توانند کار سرویس مدارس را انجام دهند و دانش آموز مجبور به خانه نشینی و محروم از تعلیم وتربیت می‌شود، این نهاد ورود کرده و جابجایی دانش آموز از درون خانه به مدرسه را انجام می‌دهد.

در مهرماه سال گذشته ۱۳شرکت حمل و نقلی در استان هرمزگان مجوز سرویس مدارس دانش آموزان را از سازمان مدیریت حمل و نقل بار ومسافر شهرداری بندرعباس دریافت کردند.

 

طبق اعلام سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، رانندگان سرویس مدارس باید دارای گواهی نبود سوء پیشینه، نداشتن اعتیاد و سلامت جسم و روان باشند و خودروی آن ها دارای نشان و علایم مشخصه این سازمان باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها