رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان: علت مرگ  در دست بررسی است

جزییات کشف اجساد 5 نفر در جزیره لاوان



جسد خانواده پنج‌نفری ساکن جزیره لاوان که قریب به سه هفته از مرگشان می‌گذرد در منزل مسکونی‌شان کشف شد. علت مرگ در هاله‌ای از ابهام است.

 

شامگاه چهارشنبه است و خبر ناگوار کشف جسد پنج نفر از خانواده‌ای در کوچه‌پس‌کوچه‌های لاوان شنیده شد و اهالی خود را به منزل مسکونی ویلایی در خیابان شهید رئیسی زاده رسانده و تیم پلیس ، مقام قضایی و اورژانس در محل مستقر بودند ... از زمزمه‌های جمعیت حاضر در محل می‌شد شنید که از مرگ این خانواده قریب به سه هفته می‌گذرد ...

 

" شیفت شب بودم که با شنیدن خبر مرگ پسرخاله‌ام و خانواده‌اش به‌سرعت به محل حادثه رفتم که با صحنه دردناکی روبرو شدم ،اجساد کبود بودند، مشخص بود که زمان زیادی از مرگ آن‌ها می‌گذرد".

 

علی احمدی این را گفت و ادامه داد:" ساعت 18 روز چهارشنبه بود ،شیفت شب در پالایشگاه نفت بودم که شوهرخاله‌ام از شیراز با گوشی من تماس گرفت و گفت که چند روز است پسرش جواب تلفنش را نمی‌دهد و نگران حالش است ".

 

این جوان 38 ساله به برادرش تماس گرفت که به خانه پسرخاله ( محمد معراجیان ) برود و جویای احوال شود تا خانواده را از نگرانی در بیارد. پسر 22 ساله پس از عبور از چند کوچه به منزل رسید و درب خانه را به صدا درآورد ولی صدای کسی از درون منزل شنیده نشد ، به همسایه‌ها مراجعه نمود ولی آنها نیز از این خانواده بی‌اطلاع بودند و می‌گفتند قرار بوده به مسافرت بروند.

 

".برادرم ماجرا را تعریف کرد اما به او گفتم که با هماهنگي مأموران انتظامي بالای دیوار خانه برود و نگاهی به حیاط بیاندازد، پس از چند دقیقه با من تماس گرفت که درب خانه نیم‌باز است و بوی بدی توی حیاط پیچیده است، نگران شدم و گفتم خودم را می رسانم ".

 

مرد جوان ، سریع مرخصی گرفت و به محل رفت، ساعت 21 و 10 دقیقه بود مأموران انتظامی آنجا بودند که با نامه مراجع قضایی وارد خانه شدند.

" صحنه دردناکی بود اجساد کبود شده بودند، پسرخاله‌ام( محمد 36 ساله) کنار درب حال افتاده بود گویا سعی داشت به درون حیاط بیاید ، همسر (آمنه)و دخترش (سحر 12 ساله ) در آغوش هم قرار داشتند علی‌رضا 4 ساله نیز در گوشه‌ای از اتاق بود و مهسا (7 ساله)درون اتاق دیگر که به دیوار تکیه داده بود".

 

موضوع در دست بررسی است
به گفته رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان ، تیم تخصصی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به این جزیره اعزام و موضوع در دست بررسی است‪.‬ برابر بررسی اولیه فوت اعضای این خانواده مشکوک است اما تاکنون هیچ دلیلی مبنی بر جنایت به دست نیامده است.

سرهنگ عبدالمجید کرمی ادامه داد: با توجه به گذشت چندین روز از مرگ اعضای این خانواده و فساد اجساد، نیازمند کالبدشکافی و معاینه دقیق جسدها هستیم تا علت مرگ مشخص شود و تا پایان تحقیقات و اعلام نظر پزشکی قانونی پرونده مفتوح و در دست بررسی است‪.‬

 

گفتنی است: محمد معراجیان متولد پارسیان است و ساکن لاوان وکارگر پالایشگاه نفت لاوان.

منتشر شده: 1
مهرداد
۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هنوز از علت حادثه با خبر نشدند؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها