نظر شوراهای شهر و روستا در اجرای پروژه‌ها لحاظ شود



نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می‌کنم که در اجرای پروژه‌ها در استان نظر شوراهای اسلامی نیز لحاظ شود تا دغدغه مردم در اجرا پروژه‌ها دیده شود.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از مهر، حسین هاشمی تختی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان اظهار داشت: جای خوشحالی است که دغدغه‌هایی که در جلسات خصوصی با استاندار مطرح می‌شود در این جلسات به صورت جدی پیگیری می‌شود.

نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: گاها مردم از نمایندگان گله می‌کنند که چرا نسبت به برخی از مسئولان استانی واکنش نشان نمی‌دهیم اما باید بگویم که نمایندگان در دیدارهای دو جانبه با مسئولان نکته‌ها را گوشزد می‌کنند و پیگیر هستند.

 

هاشمی‌تختی بیان داشت: بعضی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بسیار بی تفاوت عمل می‌کنند که این حرکت به هیچ عنوان زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و باید استفاده از ظرفیت‌ها برای تمامی مدیران مهم باشد.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات استان هرمزگان بحث استعلامات است که بسیار کند است و اگر یک مکانیزمی برای راحت‌تر شدن صدور مجوز وجود داشته باشد گامی بزرگ در راستای رونق تولید در استان برداشته خواهد شد.

 

نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم که پروژه‌هایی که در مناطق مختلف استان هرمزگان انجام می‌شوند شورای شهرها نیز دخالت داشته باشند چرا که باید حرف و دغدغه مردم در نظر گرفته شود تا در آینده به مشکل برخورد نکنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها