ساخت 1150 واحد مسکونی برای محرومان استان



گروه ساختمانی تدبیر، وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، 1۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومان در هرمزگان احداث می‌کند.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، استاندار با اشاره به نشست انجام‌شده با «علی نیکزاد»، مدیرعامل گروه ساختمانی تدبیر، اظهار کرد: در این دیدار تامین مسکن برای محرومان مورد پیگیری قرار گرفت و مقرر شد 1۱۵۰ واحد مسکونی در استان از سوی این گروه ساخته شود.

 

«فریدون همتی» بیان کرد: این تعداد مسکن در شهرستان‌های بندرعباس، جاسک، میناب، رودان و حاجی‌آباد بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای هر منطقه ساخته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری استفاده از مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در پروژه‌های ساختمان‌سازی با اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از دیگر موارد مطرح‌شده در این دیدار بود.

 

افزایش کمک‌های اجتماعی نهادهای حمایتی

افزایش کمک‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای حمایتی در دیدار استاندار با مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی و هدفمندسازی یارانه‌ها نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

استاندار هرمزگان در این‌باره گفت: بر اساس توافق‌های انجام‌شده مقرر شد این کمک‌ها از محل سود شرکت‌ها و فروش اموال مازاد آن‌ها در استان تامین شود.

  

نوسازی و مقاوم‌سازی ۳۹۱۵ واحد مسکونی در بندر خمیر

از ابتدای طرح مقاوم‌سازی در سال ۸۴ تاکنون 3۹۱۵ واحد مسکونی در شهرستان خمیر با نظارت بنیاد مسکن نوسازی و مقاوم‌سازی شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندر خمیر افزود: در اجرای این طرح تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات مقاوم‌سازی پرداخت می‌شود.
به گفته «همت زاهدی» این میزان تسهیلات در سال گذشته ۲۵۰ میلیون ریال بود که با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی موجود در احداث ساختمان به ۴۰۰میلیون ریال افزایش یافته است. وی ادامه داد: نرخ سود مصوب این تسهیلات نیز ۵ درصد و مجموع دوران ساخت و بازپرداخت تسهیلات ۱۵ ساله است.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمیر بیان کرد: اجرای این طرح علاوه بر این‌که تمام افراد فاقد مسکن واجد شرایط و مسکونی‌های غیرمقاوم در روستاها را شامل می‌شود، مردم ساکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز می‌توانند از مزیت‌های این طرح استفاده کنند.

*عکس آرشیوی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها