برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی موسیقی گوگانا



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی موسیقی گوگانا در بندرلنگه خبر داد.

حسین محسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره در حالی در گستره استانی برگزار شد که سه دوره قبل آن در گستره غرب استان برگزار شده بود.

وی بیان کرد: در این مراسم حدود ١٠٠ اثر به جشنواره ارسال شد که ٢٨ اثر به بخش رقابتی از شهرستان‌های بندرعباس، میناب ، رودان، سیریک، حاجی‌آباد، بستک، جزیره هرمز، بندرکنگ و بندرلنگه راه پیدا کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه عنوان کرد: ارزیابی آثار توسط داوران متشکل از خانم لیلی افشار، محمدطیب وجدانی، بهرنگ عباسپور و معین غلامحسینی در سه بخش آواز، تک‌نوازی و گروه نوازی صورت گرفت.

وی به آرای هیئت‌داوران اشاره کرد و افزود: در بخش آواز هیئت‌داوران هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان را حائز رتبه ندانستند و در بخش تک‌نوازی پاپ، هیئت‌داوران هیچ‌کدام را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و بسام ناظمی را حائز رتبه برتر دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی به وی اهداء شد.

محسنی در ادامه گفت: در بخش تک‌نوازی کلاسیک هیئت‌داوران هیچ از شرکت‌کنندگان را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و مانا سیمراخ را حائز رتبه برتر دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی به وی اهدا شد.

وی عنوان کرد: در بخش گروه نوازی کلاسیک ایرانی هیئت‌داوران هیچ‌کدام از گروه‌ها را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و گروه نغمه نوبان از بندرعباس حائز رتبه اول دانسته که لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه در پایان اظهار کرد: در بخش گروه نوازی فولکلور هیئت‌داوران هیچ‌یک از گروه‌ها را حائز رتبه سوم ندانستند و گروه موسیقی زاروگه از جزیره هرمز حائز رتبه دوم دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدایای نقدی اهدا گردید و همچنین گروه موسیقی صدف از شهرستان میناب حائز رتبه اول گردید و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدایای نقدی به آن‌ها اهدا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها