مدیرتیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس:

شهرداری بندرعباس به دنبال رسیدن به جمع بالانشینان جدول است



مدیرتیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: این تیم در چهار بازی باقیمانده از لیگ تلاش می‌کند تا با کسب هر ۱۲ امتیاز ممکن در جمع بالانشینان جدول قرار گیرد.

کوهیار دادگر شنبه‌شب پس از شکست ۶ بر ۴ تیمش در برابر پارس جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: این تیم امشب در دیدار با پارس جنوبی نیز ۲ گل ابتدایی را با اشتباه داوری دریافت کرد که این اشتباه‌ها تأثیر زیادی در نحوه بازی ما گذاشت.

وی بیان کرد: بااین‌حال امیدواریم در چهار بازی آینده با جبران این شکست جایگاه خود را در جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بهبود ببخشیم.

دادگر افزود: در هفته فرارو به مصاف شهرداری سمنان می‌رویم که در بازی رفت نیز قادر به کسب پیروزی برابر آن‌ها بودیم ولی در ضربه‌های پنالتی نتیجه را واگذار کردیم.

وی در ارتباط با حاضر نشدن سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران نیز ادامه داد: فاروق درا از هفته ششم که سرمربی تیم شده به دلایل شخصی ترجیح داده تا بعد از بازی‌ها مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس نیز در جمع خبرنگاران گفت: ما در این دیدار خوب ظاهر شدیم ولی اشتباه داوری به‌صورت عمدی یا سهوی به تیم شهرداری بندرعباس ضربه زد.

فاروق بسنده افزود: تیم ما در وقت‌های دوم و سوم به خود آمد و توانست برتری خود را به حریف بوشهری دیکته کند.

پارس جنوبی با این برد ۴۱ امتیازی شد و همچنین در رده دوم جدول باقی ماند و تیم شهرداری بندرعباس نیز با ۲۰ امتیاز  در رده هفتم جدول قرار گرفت.

در هفته نوزدهم بازی‌ها تیم پارس جنوبی بوشهر به مصاف شهریار ساری می‌رود و شهرداری بندرعباس نیز در خانه با شهرداری سمنان دیدار می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها