راه اندازی رشته تصفیه آب دریا در هرمزگان



رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان گفت: تمام امورات مربوط به سر فصل‌ها و کمیته‌های رشته تصفیه آب دریا انجام شده است و تنها تائیدیه آبفای هرمزگان باقی مانده است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از مهر،  موسی جاودان عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای برقراری رشته تصفیه آب دریا تمام اقدامات انجام شده است اما به دلیل اینکه باید یک مرکز در مورد رشته برای انجام فعالیت عملی باید وجود داشته باشد مکاتباتی را برای فراهم کردن محیط کار عملی با آبفای هرمزگان انجام داده‌ایم.

 

جاودان افزود: تمام امورات مربوط به سر فصل‌ها و کمیته‌های این رشته انجام شده است و تنها تائیدیه آبفای هرمزگان باقی مانده است.

وی با ذکر این نکته که دانشگاه جامع علمی کاربردی در میان یازده زیرنظام اموزش عالی کشور کمترین میزان شهریه را دریافت می‌کند، تشریح کرد: شهریه‌های ثابت بسته به نوع رشته از ۲۵۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان متغیر است.

 

۲۷مرداد آغاز پذیرش دانشجو همزمان با سراسر کشور

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان از آغاز ثبت نام متقاضیان در مراکز علمی کاربردی افزود: ثبت نام دوره کاردانی از تاریخ ۲۷ مرداد  ۱۳۹۸ در ۶۰ رشته تحصیلی و از دوم شهریور در ۳۹ رشته تحصیلی کارشناسی در ۸ مرکز  آموزشی ( چهار مرکز در بندرعباس، بندرلنگه، قشم، کیش و پارسیان جمعا به تعداد ۹۹ کد رشته محل شروع می شود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها