سایت انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان راه اندازی شد



مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان گفت: سایت انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان راه اندازی شد.

 

به گزارش صبح ساحل خبرگزاری مهر، مصیب رجایی عنوان کرد: این سایت به منظور معرفی انجمن مطالعات برنامه درسی، سیاست ها، اهداف و برنامه های آن و زمینه سازی برای جلب اعتماد افراد برای عضو شدن در انجمن راه اندازی شده است.

 

وی، فراهم نمودن شرایط سهل و آسان جهت عضو شدن افراد دارای شرایط در انجمن و اطلاع رسانی در رابطه با زمان و مکان برگزاری کارگاه ها، همایش ها و نشست های انجمن را از دیگر اهداف راه اندازی این سایت ذکر کرد.

 

مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان عنوان کرد: اخبار، فراخوان کارگاه ها، همایش ها و نشست ها و نحوه ثبت نام اعضا برای شرکت در این همایش ها و شبکه های اجتماعی از بخش های این سایت است.

 

رجایی از کمیسیون ها و گروه های مطالعاتی، بخش خلاقانه، بخش سلامت، خبر فوری، مهمترین همایش ها، مهمترین اخبار و بخش پژوهش به عنوان دیگر قابلیت های این سایت یاد کرد.

 

وی گفت: علاقه مندان جهت آشنایی با انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان می توانند به آدرس اینترنتی hormozganisca.ir مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها