نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

در کنار قهرمانی به بعد آموزش باید توجه ویژه شود



به گزارش صبح ساحل، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در سمینار آشنایی با شیوه نوین فیتنس ( بدنسازی ) در بندرعباس گفت : استقبال بی نظیر شرکت کنندگان در این سمینار از درک بالای مربیان هرمزگانی به علم روز ورزش است.
محمد آشوری تازیانی گفت: حضور در بین اهالی ورزش همیشه سرشار از انرژی مثبت بوده و امروز نیز از استقبال ۳۰۰ نفری مربیان در این سمینار لذت بردم و باید به بُعد آموزش توجه ویژه ای شود.
وی افزود: همیشه هرمزگان ورزشکاران با استعداد و توانمند به جامعه ی ورزشی کشور تحویل داده است که در کنار آن برای آموزش مربیان مجرب و با دانش جهت استعدادیابی و پرورش نخبه ها باید هزینه های زیادی خرج امور آموزشی شود.


عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: متاسفانه از لحاظ آموزش نتوانسته ایم از فدراسیون ها و وزارت ورزش امتیازات لازم را کسب کنیم که به زودی برای رفع این موضوع با وزارتخانه مربوطه رایزنی می شود.
 آشوری بیان داشت: حضور مدرسین با دانش و بروز دنیا در استان هرمزگان، بار علمی مربیان و اساتید ورزش را در رشته های مختلف دوچندان خواهد کرد.


وی در پایان افتخارات اخیر ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام را مدیریت درست ، حمایت و پشتیبانی مناسب از قهرمان این رشته عنوان کرد.
دومین دوره مربیگری درجه سه فیتنس و سمینار آشنایی با شیوه نوین این رشته در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها