فوتبال نونهالان جاسک

کوچولوهای طوفان بونجی قهرمان شدند



پرونده مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان جاسک با قهرمانی تیم زرد پوشان طوفان بونجی بسته شد و تیم های ذوالفقار و امید شهرداری عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
 در این دوره از بازی ها که ۴۵ روز به طول کشید و ۴۳ توپ هم توسط مهاجمان تیم ها درون دروزاه ها کاشته شد، تیم طوفان بونجی که عبدالرحمن لشکری زاده و اسماعیل پندار را به عنوان سرمربی و مربی روی نیمکت خود داشت در یک جدال نفس گیر با نتیجه یک بر صفر آن هم در هفته پایانی با غلبه بر تیم ایثارگران توانست ۱۳ امتیاز کسب کند و برای نخستین بار روی سکوی قهرمانی برود. 
شایان طاهری از تیم قهرمان به عنوان فنی ترین بازیکن و محمد مجیب بایسته با زدن ۷ گل از امید شهرداری از سوی کمیته مسابقات به عنوان آقای گل لقب گرفت.
 رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک در مراسم اهداء جوایز این مسابقات گفت: استعدادهای خوبی در ورزش فوتبال در این شهرستان وجود دارد که با برگزاری مسابقات رده های سنی پایه می توانیم برای غنی سازی اوقات فراغت آنان برنامه ریزی کنیم و هم استعدادهای فوتبال را شناسایی کنیم.
وی افزود: هیات فوتبال شهرستان جاسک برنامه های خوبی برای رده سنی پایه داشته که زحمات همه آنان قابل تقدیر است و امسال این هیات در سه رده سنی به مسابقات استانی تیم معرفی کرده است.
عبدالمجید مرادی ادامه داد: همه باید تلاش و کمک کنیم تا نماینده گان فوتبال این شهرستان در سطح استان موفق باشند و مسئولین شهرستان برای حضور قوی تیم های جاسک در سطح استان کمک کنند.
در مراسم پایانی و توزیع جوایز عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان و علی عنبری رئیس هیات  فوتبال جاسک حضور داشتند و جوایز قهرمانی را به تیم های برتر اهدا کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها