استقبال از تیم فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛

دختران هرمزگان، نائب قهرمان المپیاد ورزشی دانشجویان دختر



به گزارش صبح ساحل مدیر اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که در دو رشته شنا انفرادی و فوتسال در  المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعزام شده بودند، ، در ایستگاه راه‌آهن بندرعباس مورد استقبال قرار گرفتند.

الیزا بصیریان افزود: این مسابقات از ۲۰ مردادماه لغایت ۲۹مردادماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار و پس از انجام پذیرش تیم‌ها و اسکان و قرعه‌کشی بازی‌ها و همچنین مراسم افتتاحیه، رقابت بین تیم‌ها آغاز شد.

 وی ادامه داد: در رشته فوتسال تعداد ۲۳ تیم شرکت کردند، پس از قرعه‌کشی و گروه‌بندی تیم‌ها تیم بندرعباس در گروه دو تیمه قرار گرفت.

مدیر اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: این تیم در اولین دیدار خود در مقابل  تیم علوم پزشکی کاشان قرار گرفت که پس از تساوی 11 بر 11 سرنوشت این دیدار به پنالتی کشید و تیم فوتسال دانشجویان دختر هرمزگان با نتیجه ۳۲ حریف خود را شکست داد و به مرحله یک شانزدهم راه یافت.

بصیریان عنوان کرد: در مرحله یک شانزدهم مسابقات فوتسال، تیم فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مقابل تیم علوم پزشکی مشهد  قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک حریف را از پیش رو برداشت و به مرحله یک‌هشتم راه پیدا کرد و در جایگاه هشت تیم برتر این مسابقات قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله یک‌هشتم مسابقات فوتسال، تیم فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مقابل تیم علوم پزشکی  كرمانشاه قرار گرفت و با نتیجه دو   بر صفر حریف را از پیش رو برداشت و به مرحله یک‌چهارم راه پیدا کرد و در جایگاه چهار تیم برتر این مسابقات قرار گرفت.

مدیر اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: در مرحله یک‌چهارم تیم هرمزگان، تیم اهواز  را شكست داد و با نتیجهسه بر یک  به فینال  راه پیدا کرد   و  ساعت ١١روز ٢٨ مردادماه با تیم كرمان به رقابت پرداخت كه با نتیجه   ٤ بر ٢ به نایب‌قهرمانی دست یافت و "فروغ روشندل" به‌عنوان با تکنیک ترین بازیكن این دوره بازی‌ها شناخته شد.

بصیریان بیان کرد: حدیث یوسف فر، فروغ روشندل، محدثه شرفی، فاطمه زارعی، کیمیا بهادری، اسما ماجدی، زهرا میرشکاری، منصوره نجفی، لیلی جبالبارزی، زهرا مظفری، نرگس بلوچی، کمند کارگر، اعضای تیم فوتسال دختران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مسابقات بودند.

وی ضمن تشکر از فاطمه معماری، سرمربی تیم و محبوبه احترامی و آرزو پاسلار، سرپرستان تیم، اظهار کرد: از مسئولین انتظار داریم توجه بیشتری به ورزش هرمزگان مخصوصاً دانشجویان و جوانان جامعه داشته باشند تا با برنامه‌ریزی ورزشی جوانان از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

مدیر اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: زیرساخت‌های ورزشی در پردیس علوم پزشکی هرمزگان برای رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و شنا فراهم شده است.

بصیریان عنوان کرد: برنامه‌ریزی در رشته‌های قهرمانی و همگانی از اهم برنامه‌ریزی اداره تربیت‌بدنی در سال تحصیلی آتی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها