اعزام تیم مینی گلف هرمزگان به المپیاد کشوری



به گزارش صبح ساحل به نقل از آداک، ”بیژن شبانکاره” از اعزام نخستین استعدادهای ورزش گلف در رده سنی نوجوانان در قالب دو تیم دختران و پسران به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: پس از سال ها که ورزش گلف در کشور فعالیت می کند و در اکثر استان ها دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

 

وی در ادامه افزود: ورزش گلف علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است و برای نخستین بار در تاریخ ورزش هرمزگان تیم استعدادهای برتر را در رشته مینی گلف که از زیرشاخه های ورزش گلف است را در دو بخش اقایان و بانوان در رده سنی نوجوانان به مسابقات المپیاد کشوری اعزام کرد.

 

رئیس هیات گلف استان هرمزگان بیان داشت: ورزش گلف در هرمزگان پر طرفدار است اما به دلیل نبود زیرساخت با عدم استقبال رو به رو بود اما هم اکنون شرایط متفاوت است.

بیژن شبانکاره اظهارداشت: خانواده گلف تلاش خود را به کار بسته است که این ورزش را بین جوانان و علاقه مندان به گلف در هرمزگان ترویج کند.

 

وی ادامه داد این تیم در قالب دو گروه بانوان و اقایان به مسابقات اعزام شده است که امیدواریم با وجود اینکه اولین حضور تیم گلف هرمزگان در المپیاد کشوری و اولین تیم در طول تاریخ این ورزش در کشور است جایگاه مناسبی را کسب کند.

 

گفتنی است تیم هرمزگان متشکل از ۸ بازیکن و دو مربی و سرپرست می باشد که در دو بخش آقایان و بانوان به المپیاد کشوری اعزام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها