میناب، میزبان رقابت های “ایده شو” استان



رويداد ايده پردازي 23آبان ماه سال جاري در شهر ميناب برگزار می شود.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از آداک،محمدرضانعيمي گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان با مشارکت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری اين رويداد ايده پردازي را ۲۳آبان ماه جاري در شهر ميناب برگزار مي كند.

 

محمدرضانعيمي مدیر برگزاری این رویداد گفت:ايده شو محیط زیست و صنایع خلاق۲۳آبان ماه امسال به ميزبانی شهرستان میناب برگزار مي شود.

وي گفت:برگزاري رويداد ايده شو محیط زیست و صنایع خلاق با هدف بررسي راهكارهاي علمي و تخصصي براي جلوگيري از بحران هاي زيست محيطي کمبود آب ،مدیریت بحران،مدیریت پسماند ،تولید محتوا و… با حضور نخبگان علمي و اساتيد برجسته و عموم برگزار مي شود .

 

اين مقام مسئول گفت:در اين رويداد به افراد اين امكان داده مي شود تا در محيطي دوستانه به بيان ايده هاي نوآورانه خود بپردازند و ضمن كسب مهارت هاي ايده پردازي و ارايه ايده ،ايده هاي خود را در بوته نقد براي بهبود ان ها و مبنا قرار گرفتن براي راه اندازي يك كسب و كار نوپاي موفق قرار دهند.

نعيمي افزود: ايده پردازان مي توانند ايده هاي خود را در حوزه محیط زیست و صنایع ارائه نمايند و به هركدام از كساني كه شجاعت ارائه ايده شان در اين زمينه، در مقابل داوران و تماشاچيان را دارند، ۳ دقيقه فرصت داده مي شود تا از آنچه در سر دارند در مورد ايده خود بيان كنند ؛ بر اساس نظرات داوران و تماشاچيان، صاحبان ۵ ايده ي برتر انتخاب شده و در مقابل داوران قرار مي گيرند تا به سوالات جزيي تر و عمقي تر در مورد ايده شان پاسخ دهند.

 

وي در پايان افزود: در نهايت بر اساس راي هيات داوران، ۳ ايده ي برتر انتخاب شده و جوايز دريافت مي كنند و بعد از رويداد درصورت تمايل مي توانند از تسهيلات حمايتي پارك علم و فناوري استان هرمزگان براي اجراي ايده خود استفاده كنند.

این رویداد شاد و پرهیجان را از دست ندهید!
توجه داشته باشید مخاطبان اصلی این رویداد شما تماشاچیان هستید ایده پردازان جسور که قصد شرکت در رویداد دارند به رای تمامی تماشاچیان نیاز دارند
ثبت نام به عنوان ایده پرداز و تماشاچی بصورت کاملا رایگان جهت فرهنگ سازی و محک زدن ایده ها و شناسایی ایده های کاربردی هست.

پنج شنبه ۲۳ آبان – ساعت ۱۴:۳۰ -میناب سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی آیت الله خامنه ای

ثبت‌نام در http://evnd.co/Ah88y

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها