افتتاح ٩۶ پروژه عمرانی در شهرستان بستک


نویسنده: سمیره حنائی

سید شمس الدین حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک از افتتاح ٩۶ پروژه عمرانی با اعتبار ٧٢٢ میلیارد و ۶٩۴ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در سطح شهرستان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل از بستک، سید شمس الدین حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک طی گفتگویی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت، هفته افتخار و سربلندی دولتی است که تمام همتش، خدمت به محرومان جامعه و رفع نیاز دردمندان و مستمندان است و فرصت مغتنم و بسیار با ارزشی است که خدمتگزاران به مردم بتوانند در طول این هفته خدمات صورت گرفته در بخش‌های مختلف را به مردم انعکاس دهند تا مردم نیز در جریان خدمات دولت قرار گیرند.

 

وی افزود: درهفته دولت در شهرستان بستک برنامه ‌های متنوعی در قالب دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تشریح عملکرد دولت از طریق تریبون نماز جمعه، بازدیدهای روستایی و دیدارهای مردمی، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، افتتاح پروژه‌های عمرانی و…، برگزار می‌شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک اضافه کرد: در طول این هفته در بخش افتتاح پروژه‌های عمرانی تعداد ٩۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ٧٢ میلیارد و ٢۶٩ میلیون تومان در بخش‌های آموزش و فرهنگ، بهداشت و درمان ، کشاورزی و آبخیزداری، ورزش، حمل و نقل، انرژی،تولید و اشتغال ، ارتباطات، آبرسانی، عمران شهری و روستایی و…، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

حسینی قتالی ادامه داد: از نظر اعتبار و تعداد پروژه ، پروژه های بخش حمل ونقل با ١٩ پروژه و با اعتباری بالغ بر ٢٧٢ میلیارد ریال رتبه اول در شهرستان را به خود اختصاص داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها