کشف محموله های قاچاق 95 ميلياردی در هرمزگان



جانشین فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف 95میلیارد و 534 میلیون ریال انواع کالاي قاچاق در استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" عباسعلی بهدانی فرد" ، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهي استان با همکاري ماموران انتظامي شهرستان ها با تلاش شبانه روزي و اجراي طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند ، 51 دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کنند.

 

وي افزود: با تلاش همه جانبه ماموران در مدت یاد شده 2 هزارو 348هزار قلم انواع مواد خوراکی ، 94 هزار لیتر سوخت، 842 هزارو 400 نخ انواع سیگار ، 43 راس احشام قاچاق ، 2 هزارو 381 متر پارچه ، هزار و 984 قطعه تجهیزات رایانه ای ، یک دستگاه خودرو قاچاق ، 297 عدد لوازم یکدی خودرو مجموعا 57 هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد.

 

اين مقام انتظامي استان ، ارزش ريالي کالاهاي قاچاق کشف شده در هفته گذشته را 95 ميليارد و 534 ميليون ریال عنوان و تصریح کرد: در اين رابطه 74متهم نیز دستگير و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 93 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 4 پرونده بالای صد میلیون تومان ، 13 فقره بین 100 تا 500 میلیون تومان و 76 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

 

سرهنگ بهدانی فرد پدیده قاچاق را براي استان و کشور تهدید اقتصادي بزرگي دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوريت هاي پليسی 110 ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.*

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها