اینستاگرام بزرگترین فروشگاه جهان



اینستاگرام به اینفلوئنسرها امکان می‌دهد تا محصولات را مستقیماً از طریق پست خود به کاربران بفروشد.

از زمانی که اینستاگرام اولین بار به برندها اجازه داد تا پست ها قابل خرید (shoppable) را ایجاد کنند، تا الان اغلب کاربران اینستاگرام توصیه‌های محصولی برای خرید را دریافت می‌کردند اما اکنون آن‌ها بالاخره قادر خواهند بود هر چیزی را که سازندگان محبوب خود به طور مستقیم از طریق feed به آن‌ها توصیه می‌کنند، بخرند.

  

اینستاگرام یک درصد کمی از هر فروش ایجاد شده از طریق پلت فرم خود را به دست خواهد آورد که به احتمال زیاد باعث ایجاد میلیون‌ها درآمد جدید خواهد شد.

از هفته آینده، اینفلوئنسرها قادر به برچسب زدن محصولات خاص در عکس‌های خود خواهند بود. کاربران می‌توانند روی یک عکس کلیک کرده و دقیقاً ببینید چه چیزی برای فروش وجود دارد، و محصول را خرید کنند بدون اینکه پلتفرم اینستاگرام را ترک کنند.

  

میلیونها کاربر بر روی اینفلوئنسرها برای بررسی محصولات و ایجاد توصیه‌ها تکیه می‌کنند. به خاطر داشته باشید که تا کنون برای مثال، دقیقا ً چه برند لباس و کفشی اینفلوئنسر به تن دارد، سخت بوده‌است. برنامه‌های کاربردی مانند LikeToKnowIt، که به شما اجازه می‌دهد تا با گرفتن اسکرین شات، پست‌های اینفلوئنسرها را خرید کنید، نظر میلیون ‌ها کاربر را با ارائه راه‌حل موقت به خود جلب کرده‌اند. پلتفرم‌های خرید اجتماعی خاص مانند "H & M" نیز وارد بازار شدند. با این حال، بسیاری از مصرف کنندگان ساعت‌ها وقت خود را صرف اظهارنظر درباره پست‌های اینفلوئنسرهای اینستاگرام می‌کنند که خواستار اطلاعات بیشتر محصول هستند و یا در تلاش برای یافتن محصولات به صورت آنلاین هستند.

  

این امکان جدید با ۲۳ مارک و ۵۵ اینفلوئنسر ، از جمله پارکر کیت هیل، جیجی هدید، و هودا کتان آغاز می‌شود. چهره‌های جدید، سازندگان، ورزش‌کاران، ناشران، و هنرمندان در ماه‌های آینده اضافه خواهند شد. برندهای بیشتری نیز خواهند بود.

اینفلوئنسرها هیچ درصدی از فروش محصولات پست خود را دریافت نخواهند کرد. با این حال، آن‌ها به یک داشبورد مشترکِ تجزیه و تحلیل با معیارهای قدرتمند دسترسی دارند که نشان تجاری برچسب خورده (برند مربوطه)نیز می‌تواند ببیند. قبلا ً، اینفلوئنسرها به اسکرین شات و دیگر روش‌های ناقص برای تعداد تعامل با برندها وابسته بودند که روش خیلی خوبی نبود، بنابراین فهمیدن تاثیرمستقیم آنها در فروش تقریبا ً غیر ممکن بود . ایمی سانگ ، یک اینفلوئنسر مد، می‌گوید: " داشتن یک چارچوب ساده و تجزیه و تحلیل دقیق‌تر برای اینفلوئنسرها بسیار ارزشمند خواهد بود. این به شما قدرت نفوذ بیشتری می‌دهد وقتی که در حال مذاکره با برند ها هستید ".

  

این امکان جدید در راستای ماموریت گسترده‌تر اینستاگرام برای تبدیل پلتفرم به یک مرکز تجارت الکترونیک است. این شرکت در سال جاری به سختی به خرید روی‌آورده است و تحلیلگران بانک دویچه تخمین می‌زنند که این شرکت به زودی به شرکت ۱۰ میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد. تولید یک جریان درآمد جدید به شرکت در مقابل اتکای جریان خود به تبلیغات، که اخیراً به دلیل نقض داده‌ها و رسوایی‌های خصوصی صورت‌گرفته، کمک خواهد کرد. برخی از تبلیغ کنندگان با اشاره به "مدل کسب و کار نامطلوبِ" فیس بوک,این شرکت را ترک کرده‌اند.

در حال حاضر اینستاگرام جایی است که افراد به دنبال الهام سبک زندگی، نکات مد، ایده‌های دکور، و چیزهای دیگر هستند. حالا این مکانی است که می‌توانند مقادیر زیادی از پول خود را خرج کنند.

نوشته: محمد حنایی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها