رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سیریک:

توزیع ویژه کالای اساسی ماه محرم و صفر در سیریک



رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سیریک گفت: ستاد تنظیم بازار سیریک در ایام محرم و صفر کالاهای اساسی بین تکایا و هیئت های مذهبی توزیع می شود.

به گزارش صبح ساحل، محمد کریمی گفت: میزان اقلام توزیعی، شامل ۱۷ تن برنج، ۲۰ تن شکر، ۳ تن مرغ منجمد، ۶ تن گوشت قرمزمنجمد، یک تن چای برای محرم و صفر در نظر گرفته شده است که توسط اصناف در بین تکایا و هیأت‌های مذهبی شهرستان توزیع می‌شود

کریمی با اذعان به اینکه بازار اقلام و کالاهای اساسی در شهرستان شرایط مطلوبی دارد، افزود: قیمت کالاهای ویژه ماه محرم ثابت بوده است که در جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت آنها مصوب و معین گردیده است.

کریمی خاطرنشان کرد: در این ایام به دلیل افزایش تقاضا برخی از کالاها اقدام به توزیع شکر، روغن، چای، مرغ و گوشت قرمز در سه نقطه از شهرستان بین هئیت های مذهبی توزیع می‌شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان سیریک تصریح کرد: کالاهای اساسی در اختیار ستاد تنظیم بازار شهرستانها قرار می‌گیرد تا در اختیار هیئت‌ها و تکایا قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مکان‌های توزیع اقلام عمده فروشی حاجی زاده در شهر بندر سیریک، عمده فروشی شاهی پیمان، بازارچه ملوانی میشی و سوپر مارکت فولادی در روستای روتان بخش بمانی خواهد بود.

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مهر و باز گشائی مدارس گفت: به منظور تأمین پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان، عاملان جهت تأمین دفتر به قیمت مصوب معرفی و همچنین با توجه به جلسات متعددی که برای تأمین پوشاک مدارس گرفته شده امسال در بحث پوشاک و هم لوازم التحریر دانش آموزان هیچ‌گونه کم بودی در بازار نداریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها