افزایش دما از پایان هفته جاری در هرمزگان/

شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند



کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی با توجه به تضعیف نسبی جریانات مونسونی و کاهش نسبی رطوبت هوا از پایان هفته جاری شاهد افزایش 1 تا 2 درجه‌ای دما در استان خواهیم بود.

به گزارش صبح ساحل مرضیه سی‌سی پور  افزود: با تأثیر جریانات شرقی طی امروز در برخی نقاط در استان ناپایداری جوی و دریایی خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در ساعات صبح تا ظهر در مناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود با توجه به مواج شدن دریا شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد به جزایر قشم ،هرمز و لارک صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر از میزان سرعت وزش باد کاسته خواهد شد، اضافه کرد: در ارتفاعات استان در ساعات بعدازظهر رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعدوبرق و افزایش لحظه‌ای باد پیش‌بینی می‌شود.

سی‌سی پور در پایان عنوان کرد: از لحاظ دمایی با توجه به تضعیف نسبی جریانات مونسونی و کاهش نسبی رطوبت هوا از پایان هفته جاری شاهد افزایش 1تا 2 درجه‌ای دما در استان خواهیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها