ترکیب جدید هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان



به گزارش صبح ساحل سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان مشخص شد.

31 تیرماه سالجاری بود که نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان برگزار و 43 نامزد با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت پس از رأی‌گیری از ۶۳۳ نفر با دارا بودن کارت بازرگانی واجد شرکت ۱۵ نفر به‌عنوان هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان انتخاب شدند.

اما دیری نگذشت که اتاق ایران در اطلاعیه‌ای نیز اعلام کرد که بر اساس اساسنامه قانونی، ورود و صدور اعتبارنامه نفر پانزدهم به علت کارمند بودن غیرقانونی است درصورتی‌که اتاق ایران در پیش‌ازاین و در زمان ثبت‌نام مدارک، این نامزد را تائید کرده بود.

از سوی دیگر به علت دسترسی به اسناد و مدارک و سامانه‌های موجود در دفتر رئیس اتاق بازرگانی و جلوگیری از سوءظن‌ها، درب اتاق مدیریت قفل شد تا پس از انتخابات هیئت‌رئیسه، تحویل رئیس جدید داده شود گرچه در جهت معطل نماندن کار مراجعه‌کنندگان، خادمی یکی از کارکنان اتاق بازرگانی به سمت سرپرست موقت منصوب شد.

پس‌ازاین اتفاقات بود که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و رئیس هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس اعلام کرد: بر اساس برنامه پیش‌بینی‌شده انتخابات داخلی، انتخاب رئیس اتاق بازرگانی روز سه‌شنبه 12 شهریورماه ساعت 17 برگزار می‌شود که این اتفاق عصر گذشته رخ داد و هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان مشخص شد.

محمدرضا صفا به‌عنوان رئیس، حسن روحانی تازیانی به‌عنوان نائب رئیس اول، محمد راستی به‌عنوان نائب رئیس دوم، محمد آشینه به‌عنوان خزانه‌دار و عبدالمجید صباغی زاده به‌عنوان منشی هیئت‌رئیسه نیز بر مسند اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان تکیه زدند تا حواشی این اتاق نیز بسته شود.

گفتنی است اصلی‌ترین وظیفه اتاق‌ها صدور و تمدید کارت عضویت و بازرگانی برای تجار و بازرگانان و صدور گواهی مبدأ برای صادرات کالا‌های تولیدشده است / فردای هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها