اجرای چهار پروژه بزرگ نفتی در استان



استاندار هرمزگان گفت: با پیگیری هایی که از طریق مکاتبه با ریاست محترم جمهور صورت گرفت و همچنین با تصویب شورای اقتصاد، چهار درصد از اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌های بزرگ نفتی در هرمزگان برای کمک به انجام مسئولیت های اجتماعی و اجرای پروژه های عمرانی در این استان اختصاص یافت.
به گزارش خبرنگار صبح ساحل، فریدون همتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به اهمیت راه اندازی دانشکده های علوم پزشکی در مناطق مختلف این استان، عنوان کرد: براساس مصوبه نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه، دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌های میناب و بندرلنگه که قرار است این دانشکده ها در آن ها احداث شود، به طور جدی این امر را مورد پیگیری قرار داده و با استفاده از کمک و مشارکت خیرین ساختمان آنها را احداث کنند.
استاندار هرمزگان افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز جهت صدور مجوزهای لازم از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری لازم را انجام دهد.
وی گفت: راه اندازی این دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب استان، تاثیر مثبت خود را در حوزه سلامت، بهداشت و درمان هرمزگان نشان می دهد.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای چهار پروژه بزرگ نفتی در این استان خبر داد و بیان داشت: این طرح ها شامل توسعه میادین سیری با اعتبار ۱۰۴ میلیون یورو، توسعه میدان رسالت لاوان با اعتبار ۱۶۰ میلیون یورو، توسعه میدان رشادت با اعتبار ۲۶۰ میلیون یورو و طرح راه اندازی مخازن نفتی در جاسک با اعتبار دو و نیم میلیارد دلار می باشد.
وی اظهار داشت: با پیگیری هایی که از طریق مکاتبه با ریاست محترم جمهور صورت گرفت و همچنین با تصویب شورای اقتصاد، چهار درصد از اعتبارات تخصیص یافته به این طرح های بزرگ نفتی برای کمک به انجام مسئولیت های اجتماعی و اجرای پروژه های عمرانی استان هرمزگان اختصاص یافت.
فریدون همتی استاندار هرمزگان اضافه کرد: از این محل، اعتبار خوبی به استان تخصیص می یابد که می‌توانیم با استفاده از آن گام های بزرگی برداشته و طرح‌های بسیار خوب و بزرگی را در هرمزگان به اجرا درآوریم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها