با حضور على داود ترکمان و اعضای جامعه بندری؛

«قائم مقامی» مدیر جدید شرکت توسعه خدمات دريايى و بندرى بتاء ناحیه هرمزگان شد



با حضور مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء ، مدیران ارشد بنادر و دریانوردی و اعضای جامعه بندری استان هرمزگان ، از یک عمر خدمت صادقانه «سید قباد سلیمانی» تقدیر و «مهدی قائم مقامی» به عنوان مدیرجدید ناحیه هرمزگان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء ، «علی داود ترکمان» مدیرعامل در این مراسم اظهار داشت: سنگ بنای تاسیس این شرکت در سال 92 برداشته شد و از ابتدای سال 93 تاکنون حضوری موثر و پررنگ در بندر شهید رجایی به عنوان یکی از دو پورت اپراتور بزرگترین بندر تجاری  ایران داشته است.
وی با اشاره به آیه شریفه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» افزود: جایگاه تغییر در سرنوشت بشر، ارزش والایی دارد و تغییر مدیران نیز در همین راستا انجام می شود تا یک سازمان و صنعت ، مسیر رشد و تعالی را سپری کند.
ترکمان برگزاری مراسم تکریم و معارفه برای مدیران پیشین و جدید را نیز گامی در «اهدای فرصت خدمت به نسل جوان» دانست و گفت: سید قباد سلیمانی مدیر ناحيه سابق از همان روزهای نخستین تاسیس شرکت بتاء با تیم مدیران ارشد مجموعه همکاری های نزدیکی داشته و هم اکنون نیز در قامت مشاور عملیات از تجربیات ارزشمند او بهره خواهیم برد.
مدیرعامل شرکت  توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، تسریع در تصمیم گیری ها برای چابکی بیشتر سیستم را از جمله اهداف تغییر مدیریتی برشمرد و تصریح کرد: قائم مقامی نیز با برخورداری از 12 سال فعالیت تخصصی در ترمینال های بندر شهید رجایی از جمله شرکت بندرعباس آريا(BACT)  دارای تحصیلات و دانش مرتبط با امر بنادر و همچنین عضو هیات مدیره شرکت است و ایشان با داشتن اختیارات تصمیم گیری در سمت جدید مدیریت ناحیه بندرعباس منصوب شده است.
وی تصریح کرد: این تغییرات، روندی مثبت و رشد یافته محسوب می شود که باعث بالارفتن سرعت تصمیم گیری در روند کاری و زمینه سازی برای کسب موفقیت شرکت خواهد شد.
ترکمان برنامه های حوزه فناوری ارتباطات، خدمات رسانی به نیروهای انسانی و جلب مشارکت سرمایه گذار خارجی را مهم ترین اولویت های تعیین شده برای دوره جدید مدیریتی شرکت بتاء در بندر شهید رجایی برشمرد  و گفت: امیدوارم از طریق مذاکره و بازگرداندن شرکت HPH بر سر جایگاه و مواضع پیش از تحریم، بتوانیم با همکاری سازمان بنادرو دریانوردی  و شرکت های همکار، حجم عملیات کانیتنری بندر را ارتقاء داده و فعالیت های این بندر را تقویت کنیم.
در ادامه این برنامه، «محمود صابری» معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان توجه به طیف کارگری و ایفای مسئولیت های اجتماعی در زمینه کمک به هموطنان در حوادث زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان و آب گرفتگی استان های شمالی کشور حضور پررنگ در مناسبت های مذهبی و ملی به عنوان بخشی از کارنامه موفق مدیریت شرکت بتا در سال های اخیر دانست.
وی با بیان اینکه بندر شهید رجایی آبروی سازمان بنادر و دریانوردی است، گفت: در این بندر مهم، کوچکترین  قدمی که برای تغییر مثبت و حرکت رو به جلو برداشته شود، اثرات بزرگی در شکوفایی اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت.
در پايان ضمن معرفى آقای مهدی قائم مقامی در سمت مدیریت ناحیه هرمزگان ، امیر داتام تاریک در سمت معاونت عملیات و سید قباد سلیمانی در سمت مشاور عملیاتی ناحیه هرمزگان با اهداء احکام نامبردگان مراسم خاتمه یافت .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها