تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان را تشریح کرد.

 

محمدرضا پاکدامن در نشست کمیته ایثارگران دفاع مقدس هرمزگان اظهار کرد: شرکت خانواده های شاهد و ایثارگر در مراسم رژه نیرو های مسلح و نواختن زنگ مقاومت در مدارس شاهد سراسر استان هرمزگان از شاخص ترین برنامه هاست.وی افزود: مراسم مهمانی لاله ها، عطر افشانی قبور مطهر شهدای سراسر استان، تجلیل و تکریم خانواده های شهدا بخش دیگری از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و شرکت خانواده های شاهد و ایثارگر در نماز دشمن شکن جمعه را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.پاکدامن با تأکید بر ضرورت دفاع مقدس و رشادت های شهدا و ایثارگران به نسل آینده، اظهار کرد: استفاده از تکنولوژی و امکانات روز دنیا برای به تصویر کشاندن مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام امری ضروری است.

 

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ سالم، بالنده، رشد و تعالی را که شهدا از خود به یادگار گذاشته اند، از جمله مهمترین رسالت های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها