سنجری خود خواستار جدایی شد



مدیر تیم فوتبال بزرگ‌سالان شهرداری بندرعباس به تشریح آخرین جزئیات آمادگی این تیم جهت حضور در لیگ دسته دوم کشور پرداخت.

مدیر تیم فوتبال بزرگ‌سالان شهرداری بندرعباس افزود: متأسفانه امسال زمان را از دست دادیم و در اندک زمان باقیمانده با مشکل جذب بازیکن روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه پس از حضورم بر صندلی مدیریت تیم فوتبال با احمد سنجری وارد مذاکره شدیم، تصریح کرد: پس از تست گیری در بندرعباس و حضور در اردوی تهران، سنجری خود از ادامه همکاری صرف‌نظر کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه با توجه به دیر شروع کردن تمرینات و مشکل در جذب نفرات کلیدی، سنجری خود به‌صورت دوستانه از سرمربیگری تیم انصراف داد، اضافه کرد: پس از قطع همکاری با سنجری با مجتبی خورشیدی به توافق رسیدیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم خورشیدی بتواند در اندک زمان باقیمانده تیم خوبی روانه مسابقات کند، اضافه کرد: متأسفانه همواره تیم شهرداری بندرعباس دیر تمرینات خود را آغاز می‌کند و این بار دیگر در وقت اضافه و تنها 15 روز مانده به مسابقات کار خود را شروع کردیم که به‌طور حتم این موضوع بر نتیجه‌گیری تیم اثر می‌گذارد و به نوعی این شیوه به هیچ وجه حرفه ای نیست.

 مدیر تیم فوتبال بزرگ‌سالان شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه تمامی نفرات خوب و با کیفیت جذب تیم‌های دیگر شده‌اند و در جذب بازیکن با مشکل روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: هفته آینده در همدان باید به مصاف پاس برویم اما هنوز تیم بسته نشده و شرایط دشواری پیش روداریم.

رحیمی ادامه داد: علاوه بر نفرات بومی جذب‌شده به دنبال نفرات باکیفیتی هستیم تا بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم اما به‌واسطه فرصت باقیمانده و همچنین مشکلات مالی پیشرو، کار دشواری پیش روداریم.

وی با بیان اینکه باید از دو تا سه ماه گذشته کار خود را شروع و اقدام به جذب یار می‌کردیم، افزود: اکنون نه‌تنها در بدنسازی بلکه در هماهنگی هم با مشکل روبه‌رو خواهیم شد زیرا تا دیدار نسخت فرصتی باقیمانده و همچنان تیم بسته نشده است.

 مدیر تیم فوتبال بزرگ‌سالان شهرداری بندرعباس در واکنش به برخی انتقادات مطرح‌شده، اضافه کرد: سنجری به خواسته خود از تیم شهرداری جدا شد نمی‌دانم چرا برخی افراد به‌صورت مغرضانه اقدام به انتشار مطالبی می‌کنند درصورتی‌که هیچ‌کدام صحت ندارد.

وی با بیان اینکه هنوز یاری جذب نشده است که برخی افراد شروع به انتقاد کرده‌اند، اظهار کرد: نباید با این سخنان خیالی و بدون هیچ سند و مدرکی بااعتبار تیم شهرداری بازی کنند و اینگونه تیم را به حاشیه ببرند.

رحیمی در پایان گفت: در چنین شرایطی سکوت بهترین کار است زیرا در فرصت باقیمانده با مشکلات پیشرو نیاز به آرامش داریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها