ساخت ۴۰ هتل جدید در جزیره کیش



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این جزیره دارای ۵۳ هتل فعال و بیش از ۴۰ هتل در حال ساخت است.

  

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایمنا، غلامحسین مظفری با بیان اینکه جزیره کیش به لحاظ زیبایی و زیرساخت‌های موجود آماده جذب سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی است، اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در این جزیره زیبا انجام شده است و بخش خصوصی در کنار زیر ساخت‌های دولتی، اتفاق‌های خوبی را رقم زده‌اند.

  

وی عنوان کرد: جزیره کیش دارای ۵۳ هتل فعال و بیش از ۴۰ هتل در حال ساخت است و در طول سال میزبان دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و تعداد زیادی گردشگری خارجی است و بیش از ۳۱۶ واحد صنعتی در این جزیره فعال است که بخشی از تولیدات آن‌ها به اقصی نقاط دنیا صادر می‌شود.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت و امکانات و زیرساخت‌هایی که در این زمینه در جزیره کیش ایجاد شده است، تصریح کرد: گردشگران قابل توجهی در قالب توریست درمانی از کشورهای همسایه مانند عمان، عراق و افغانستان و از دومسیر زمینی و هوایی به جزیره کیش سفر کرده‌اند.

  

مظفری ادامه داد: ظرفیت پذیرش مسافر در ترمینال فرودگاه کیش که سالانه پذیرای یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است تکمیل شده است، بنابراین ساخت ترمینال جدید فرودگاه با ظرفیت پذیرش شش میلیون مسافر در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۶۶ درصد از مراحل اجرایی این طرح انجام شده و تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها