تجلیل از دو هرمزگانی در سطح ملی به عنوان فعال آمر به معروف



دو هرمزگانی به عنوان فعال برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر در سطح محلی تجلیل شدند.

  

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس، رضا وجدان حقیقی فعال اجتماعی و محمود شهبازی فعال رسانه ای در نشست فعالان امر به معروف و نهی از منکر که در تهران و با حضور آیت الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ، آیت الله رئیسی ،رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات برگزار شد تجلیل شدند.

 

رضا وجدان حقیقی مسؤول جمعیت نیکوکاری مثبت در گفا و گو با خبرنگار فارس از بندرعباس اظهار داشت: روز شنبه گذشته جلسه ای در تهران توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به ریاست آیت الله کاظم صدیقی با شعار «نهضت حسینی، مطالبه گری، مسؤولیت اجتماعی» برگزار شد و از فعالین این حوزه تقدیر بعمل آمد.

وی افزود: در این مراسم همه دبیران امر به معروف استان ها حضور داشتند و آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات میهمان ویژه و از سخنرانان این مراسم بودند.

 

وجدان حقیقی ابراز داشت: از دو هرمزگانی در این مراسم که محمود شهبازی در حوزه مطالبه گری و از بنده در حوزه مسؤولیت اجتماعی تجلیل شد و استان هرمزگان تنها استانی بود که در هر دو موضوع حائز رتبه برتر شده بود.

وی بیان کرد: عمده فعالیت ما در بحث مسؤولیت اجتماعی بود که هم فعالیت‌های خیریه را با جمعیت نیکوکاری مثبت داشتیم و هم فعالیت‌های حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی که مدل‌های پذیرفته شده و خاصی است که بسیار مورد توجه است.

 

وجدان حقیقی خاطرنشان کرد: این قول هم داده شده است در بحث تجربه نگاری دوره‌هایی برای انتقال تجربیات در حوزه اشتغال و کار آفرینی برای استان‌های دیگر برگزار شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها