ورزش سیریک در شش ماهی که گذشت



سال ۹۸ سالی توام با موفقیت برای ورزش سیریک رقم خورد.  سالی سرشار از شنیدن خبر های خوش برای علاقه مندان به ورزش در شهرستانی که کمبود امکانات و زیر ساخت‌های ورزشی در آن بی داد می کند.
  
سال ۹۸ برای ورزش سیریک سالی سرشار از کسب عناوین مختلف بود. 
  
عناوین و مقام هایی که در شش ماهه نخست سال یکی پس از دیگری اعلام و باعث شد جامعه ورزشی این شهرستان به ورزشکاران خود ببالند.
  
 اعلام هیات فوتبال سیریک به عنوان هیات برتر در بین هیات های ورزشی استان هرمزگان و قرار گرفتن هیات شطرنج این شهرستان در جمع سه هیات برتر هرمزگان آغازگر موفقیت های ورزش سیریک، در سال مزین به نام رونق تولید بود. 
  
شهرستان سیریک، شهرستانی است که علی رغم تمامی کمبود ها در زیر ساخت‌های ورزشی، نبود نیم متر خوابگاه ورزشی،نداشتن اماکن ورزشی استاندارد اما با همت جامعه ورزش همیشه توانسته است نام سیریک را در ورزش استان و کشور طنین‌انداز کند.
  
یکه تازی هیات های ورزشی فوتبال،شطرنج، رزمی و روستایی این شهرستان در سطح استان بر کسی پوشیده نیست. 
  
در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۸ ورزشکاران این شهرستان در میادین ورزشی استانی و کشوری افتخاراتی را برای ورزش این استان به ارمغان نهادند.کسب مدال های خوش رنگ ورزشکاران کیک‌بوکسینگ کار شهرستان سیریک در مسابقات استانی و کشوری، درخشش شطرنجبازان رده های سنی این شهرستان در مسابقات استانی، صعود شایسته تیم فوتبال ساحلی طوفان طاهرویی به مرحله بعد مسابقات فوتبال ساحلی امید های کشور، کسب مقام دوم مسابقات فوتسال روستاییان و عشایر استان هرمزگان بخشی از موفقیت های ورزش سیریک در شش ماهی است که گذشت.  انتخاب ورزشکاران این شهرستان به عضویت تیم های المپیاد ورزشی استان در رشته های فوتسال،فوتبال ساحلی و شطرنج بیان گر وجود استعداد های بی شمار ورزشی در این شهرستان ساحلی است.
  
امروز هیات های ورزشی شهرستان سیریک با  داشتن کمترین امکانات شگفتی ساز میادین مختلف ورزشی هستند. هیات هایی که در اوضاع بد مالی همیشه کوشیده اند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
  
امروز ورزش سیریک به جایگاهی رسیده است که متولیان امر باید چاره ای بیندیشند و فکری به حال زیر ساخت‌های ورزشی در این شهرستان کنند.  امروز دیگر خانه شطرنج سیریک پاسخگوی علاقه مندان به این ورزش نیست، شهرستانی که سالن ورزشی آن  قادر به پذیرش تماشاگران پرشور نیست، شهرستانی که رزمی کاران آن چشم به چند تخته تاتامی اند، شهرستانی که روستاییان آن با تیرک‌های چوبی و توپ های پلاستیکی چرخ ورزش را می چرخانند تا سهمی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان داشته باشند. 
ورزش سیریک از گذشته تا حال شاهد فراز و نشیب های زیادی بوده است و حال چرخ ورزش این شهرستان با سرعت و قدرت بیشتری می چرخد و بیانگر تلاش مردان و زنانی است که می کوشند پله های ترقی را در ورزش پیموده و نام سیریک را در اذهان همگان ثبت و ضبط کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها