در جریان یک بازی در بستک اتفاق افتاد

زدن گل به خودی برای احترام به حریف



فوتبالیست های تیم روستا چاه دزدان شهرستان بستک ها در یک دیدار از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های این شهرستان   فضای ورزشگاه برکه‌لاری را غرق در اخلاق و منش جوانمردانه کردند.
  
محمد رسول مظفری نماینده هیات فوتبال در باره این اتفاق  به صبح ساحل گفت:   تیم روستای چاه دزدان میزبان بازی لیگ دسته اول شهرستان بود. وی بیان داشت:  این تیم  علی رغم این که از تیم مهمان  اتحاد هنگویه شش گل دریافت کرده بود  بدون دریافت حتی یک کارت زرد مرام پهلوانی و منش جوانمردانه را  در این دیدار به رخ تماشاگران کشید .
  مظفری اظهار داشت:  بازیکنان تیم چاه دزدان رفتار پهلوانانه خود را زمانی  کامل کردند که دروازه بان تیم اتحاد قصد داشت به خاطر مصدومیت بازیکن تیم چاه‌دزدان توپ را به اوت بفرستد  که توپ با برخورد به مهاجم چاه دزدان درون دروازه اتحاد قرار گرفت . با شروع مجدد بازی محمد موذنی بازیکن خوب تیم چاه‌دزدان با همکاری سایر بازیکنان توپ را به دروازه خودی هدایت کردند و اجازه دادند توپ گل شود که این حرکت بازیکن تیم چاه دزدان  همه تماشاگران را  تحت تاثیر رفتار جوانمردانه قرار داد  و به احترام این حرکت زیبا همه به پاخاستند و تیم چاه دزدان را تشویق کردند.
  در پایان این دیدار عبدالقادر مقدسی رئیس هیات فوتبال شهرستان بستک ضمن تقدیر از  از کادر مدیریتی و بازیکنان   تیم چاه دزدان ،  مبلغ یک میلیون تومان به عنوان پاداش به  این تیم اهداء نمود .
غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها