با حضور ۶۰ داور جوان؛

کلاس پیش فصل داوری در بندرعباس شروع شد



کلاس پیش فصل لیگ های دسته دوم ، سوم و رده های پایه استان هرمزگان با حضور قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال هرمزگان در سالن اجتماعات بانک ملی آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل، کلاس های پیش فصل لیگ های دسته دوم ،سوم و رده های پایه استان با تدریس عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان با حضور ۶۵ داور در سالن اجتماعات بانک ملی در حال برگزاری است.

محمود رئیسی، رئیس کمیته داوران هرمزگان گفت: همان گونه که قول داده بودیم امسال دو کلاس پیش فصل برای داوران خواهیم داشت که امروز اولین کلاس آن در حال برگزاری است.

 

وی گفت: هدف کمیته داوران استان از برگزاری این کلاس ها به روز کردن داوران استان و آشنایی با تغییرات جدید قوانین داوری است.

قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان هم در شروع این کلاس به داوران جوان گفت: شما ها سرمایه داوری این استان می باشد پس قدر موقعیت های خود را بدانید و به راحتی این کلاس را از دست ندهید.

 

وی بیان داشت: تمام سعی هیات فوتبال استان این است که داورانش درسطح کشور بدرخشند و این کار صورت نخواهد گرفت مکر این که خودتان همت کنید.

رنجبریان گفت: از این که در استان مدرس جوانی همچون معماری داریم بسیار خوشحالیم و یقینا وجود ایشان برای استان یک نعمت با ارزش به حساب می آید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها