باید به سمت تقویت احساس رضایتمندی ملت پیش برویم



رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه تمامی آحاد ملت است، اظهار کرد: امروز توجه به فرازهای اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امری ضروری است تا بتوانیم در جهت توسعه، توزیع منطقی عدالت و تقویت احساس رضایتمندی جامعه گام برداریم.

به گزارش صبح ساحل  محمد آشوری در آئین بیست و دومین دوره جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان، افزود: این جشنواره محصول حرکاتی که در مدت یک سال تمامی خدمتگزاران در تمامی ابعاد انجام داده تا فرصت خدمتگزاری فراهم شود، است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه خادمان، خدمتگزاری بدون منت است، اظهار کرد: روحیه جهادی راز و رمز خدمتگزاری موفق و بی‌منت است که باید تمامی مدیران آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آشوری با اشاره به اینکه مردم هرمزگان مردمی وفادار، نجیب و قدرشناسی هستند، خاطرنشان کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشت و دولت‌ها یکی پس از دیگری آمدند و رفتند اما آن چیزی که به‌عنوان دستاورد اساسی برای مردم حک می‌شود همان دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: حفظ این دستاوردها و پشتیبانی از آن‌ها، مزیت نسبی جمهوری اسلامی ایران است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همیشه کسانی که در کسوت مسئولیت قرار می‌گیرند در معرض آفت‌های مختلف هم خواهند بود، عنوان کرد: برای آنکه مبتلا به آفت غرور و غفلت نشویم باید تنها به فکر خدمت بی‌منت در جهت ایفای حقوق ملت باشیم.

وی با اشاره به اینکه آن چیزی که از خدمات دولتمردان ایجاد می‌شود باید منجر به تقویت احساس رضایتمندی مردم شود، اضافه کرد: دشمنان ما به دنبال به چالش کشیدن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

آشوری با بیان اینکه با تقویت احساس رضایتمندی ملت باید این نقشه دشمنان را خنثی کنیم، تصریح کرد: مسئولان، طلایه‌داران استان هرمزگان در جهت توسعه و احساس رضایتمندی جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه تمامی آحاد ملت است، اظهار کرد: امروز توجه به فرازهای اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امری ضروری است تا بتوانیم در جهت توسعه، توزیع منطقی عدالت و تقویت احساس رضایتمندی جامعه گام برداریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها