اطلاعات سامانه پایش دانش آموختگان دانشگاه های هرمزگان کامل باشد



استاندار هرمزگان تاکید کرد: سامانه پایش و رصد وضعیت دانش آموختگان دانشگاه های استان باید دارای اطلاعات کامل و جامع در خصوص شرایط دانش آموختگان به ویژه وضعیت اشتغال آنها باشد.

به گزارش صبح  ساحل فریدون همتی  در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری هرمزگان اظهار داشت: با بررسی و تحلیل داده های این سامانه می توان وضعیت دانش آموختگان دانشگاه های استان از نظر فعالیت در بازار کار را مورد بررسی قرار داد و برنامه ریزی های مهمی انجام داد.

وی تصریح کرد: بسیاری از دانش آموختگان دانشگاه ها افراد توانمندی هستند که می‌توانند در راستای تحقق برنامه ها کمک و حمایت لازم را از دانشگاه‌ها داشته باشند.

همتی ابراز داشت: دانش‌آموختگان هر دانشگاه سرمایه های آن دانشگاه محسوب می شوند و باید توانمندی آنها به خوبی به کار گرفته شود.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: برگزاری نشست های سالانه با دانش آموختگان از جمله برنامه‌های مهمی است که دانشگاه‌ها باید در دستور کار خود داشته باشند.

همتی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به ارایه گزارش پژوهش انجام شده در خصوص رصد وضعیت سلامت اجتماعی زنان و خانواده در چهار شهرستان بندرعباس، میناب، بندرلنگه و قشم ، گفت: پژوهش ها باید کاربردی باشند تا بتوانیم از نتایج آن در راستای برنامه‌ریزی های مناسب استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: از درون همین پژوهش ها نیز باید برنامه مناسب در حوزه سلامت اجتماعی زنان و خانواده را در هرمزگان تدوین کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها