استاندار هرمزگان:

هرمزگان باید خود را برای یک جهش تازه آماده کند



بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان باید خود را برای یک جهش جدید آماده کند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون همتی ظهر پنجشنبه در بیست و دومین جشنواره شهید رجائی استان هرمزگان اظهار داشت: لازم است که در آغاز از تامین کنندگان امنیت استان هرمزگان و کشور قدردانی کنم.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: تجلیل از هر مدیر نشان دهنده تجلیل از تمام کارکنان آن دستگاه و نهاد است و تلاش تمام کارکنان دیده شده است.

همتی تصریح کرد: رقابت‌ میان دستگاه‌های اجرایی استان بسیار نزدیک بود و انتخاب دستگاه و نهاد برتر به واسطه تلاش تمام دستگاه‌ها بسیار دشوار بود.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه، دستگاه‌های نظارتی و مردم در استان هرمزگان برقرار است که باعث پیشبرد اهداف دولت در هرمزگان خواهد بود.

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که هیچ دلیلی برای انجام نشدن کار وجود ندارد، مطرح کرد: خداوند در استان هرمزگان ظرفیت‌های زیادی را برای کار کردن مهیا کرده است که باید از تمام ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی ابراز داشت: ۶۲۰ پروژه با هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

استاندار هرمزگان تشریح کرد: رئیس جمهور در بهمن ماه برای چهارمین بار به استان هرمزگان سفر خواهد کرد که نشان دهنده فعال بودن استان هرمزگان است.

وی با ذکر این نکته که ۲۳ هزار هکتار باغ فرسوده در استان هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: تفاهم‌نامه ای برای نوسازی و احیا هفت هزار هکتار از باغات شهرستان میناب با جهاد کشاورزی منعقد شده است.

وی عنوان کرد: در منطقه شمیل ۵۰۰ هکتار برای احداث شهرک گلخانه‌ای مهیا شده است

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که اقتصاد دریا محور در اسناد بالا دستی وجود دارد، ابراز داشت: استان هرمزگان در سال‌های آتی در منطقه و در سطح بین‌الملل به عنوان قطب پرورش میگو تبدیل خواهد شد.

همتی تصریح کرد: فعالیت‌های شیلاتی به خصوص پرورش میگو با محوریت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهد بود و از سرمایه‌های دولت در این زمینه استفاده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کولیدوری از شلمچه تا چابهار در حال احداث است و تلاش بر این است که ۸۶۰ کیلومتر از این کولیدور در استان هرمزگان تا سال آینده انجام شود.

همتی با ذکر این نکته که هرمزگان باید خود را برای یک جهش جدید آماده کند، اذعان کرد: امیدوارم سال آینده در جشنواره شهید رجایی خدمات جدیدتر، وسیع‌تر و بهتر ارائه شود.

وی ابراز داشت: در برخی مواقع با حل مشکلات کوچک رضایتمندی بیشتر مردم حاصل خوادهد شد که همه باید تلاش کنیم اینگونه مسائل حل شوند.

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که برنامه‌های جدیدی در حوزه نفت در حال رخ دادن است، تشریح کرد: پنج طرح بزرگ نفتی در استان هرمزگان در حال اجرا است و رئیس جمهور تکلیف کردند که چهار درصد از منابع این پروژه برای انجام فعالیت‌های اجتماعی به هرمزگان اختصاص یابد که اتفاق بزرگی را در استان هرمزگان رقم خواهد زد.

وی اظهار داشت:  برنامه‌های گوناگونی با محوریت سپاه پاسداران برای برگزاری کنگره هزار و ۵۰۰ شهید در استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها مکلف به همکاری برای برگزاری کنگره شهدا در استان هرمزگان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها