دربرخورد 4 دستگاه خودرو با یکدیگر در محور بندرعباس_ حاجی آباد رخ داد:

دنده عقب پراید، قربانی گرفت/ 12 کشته ناشی از 8 فقره تصادف



براثر بی‌احتیاطی راننده پراید، سه دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند، دختر بچه ای جان سپرد و 4نفر روانه مرکز درمانی شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، ترافیک سنگین محور بندرعباس_ حاجی‌آباد بعد از پل هورمودر ،حکایت از سوانح جاده‌ای دارد که بی‌توجهی راننده خودروی پراید عامل این حادثه شده است. ساعت 21 و سی دقیقه چهارشنبه بیستم شهریورماه جاری تلفن‌های 110 و 123 و115 به صدا درآمد که چهار دستگاه خودرو شامل پراید، رنو، موتورسیکلت و تریلی کشنده ولوو در محور بندرعباس _ حاجی‌آباد باهم برخورد کرده‌اند و سرنشینان پراید در خودرو محبوس شده‌اند.

 

پلیس، اورژانس و تیم ایستگاه یک و 10 آتش‌نشانی بندرعباس سر صحنه حضور یافتند. 3 سرنشین پراید ( دو نفر مرد و یک زن )که در خودرو محبوس شده بودند توسط اکیپ امدادی آتش نشانی رهاسازی شدند و عوامل اورژانس پس از امداد اولیه آن‌ها را به مراکز درمانی انتقال دادند.

در این حادثه یک کودک 10 ساله ( سرنشین خودروی پراید) که گویا بعد از تصادف به بیرون از خودرو پرتاب شده بود، جان خود را از دست داد و کودک دیگر نیز قبل از رسیدن تیم امدادی به مرکز درمانی منتقل شده بود.

به گفته سرهنگ «علی اسفندانی» رئیس پلیس‌راه استان هرمزگان، علت این حادثه نیز بی‌توجهی راننده پراید ،حرکت با دنده‌عقب بوده است.

 

12 کشته ناشی از 8 فقره تصادف
سرهنگ اسفندانی آمار تصادفات فوتی در 15 روز نخست شهریورماه جاری در جاده‌های برون‌شهری استان را 8 فقره دانست که در این رابطه 12 نفر جان خود را ازدست‌دادند، این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل 10 فقره تصادف فوتی رخ‌داده که 11 نفر کشته شدند.وی بیشترین آمار تصادفات فوتی را در مسیر لنگه، جاسک و گهکم ذکر کرد که بیشترین علت عدم نیز عدم توجه به جلو، ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

 



رهاسازی سرنشینان خودرو
در حادثه برخورد پژو 206 با تیر برق، 3 سرنشین خودرو توسط آتش نشانان نجات یافتند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این مورد گفت: در ساعت2 و 43 بامدادجمعه گذشته خبری مبنی بر حادثه ای در بلوار امام حسین(ع)، سراشیبی شهرک سجادیه ،نرسیده به تقاطع پمپ گاز، به سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس اعلام شد.

 

حسن امینی افزود:خودروی پژو 206 که از شرق به غرب بلوار امام حسین(ع) با سرعت زیاد در حال حرکت بود، در سراشیبی شهرک سجادیه با تیر برق برخورد نمود.

وی ادامه داد : سه سرنشین محبوس در خودرو توسط اکیپ امدادی آتش نشانان اعزامی از ایستگاه های شماره 4 و 9 رهاسازی شده و تحویل عوامل اورژانس داده شدند .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها