رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

بزرگترین نمایشگاه بین المللی دریایی خاورمیانه برگزار می شود



 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بزرگترین نمایشگاه بین المللی دریایی خاورمیانه با هدف توسعه برنامه های دریا محور از 5 الی 8 آذرماه سال جاری در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی بیان داشت: در این نمایشگاه بیش از 250 شرکت کننده داخلی و خارجی حضور دارند.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف شناسایی و معرفی فرصت‌های همکاری و سرمایه گذاری، ارائه آخرین توانمندی ها، فناوری ها و دستاوردهای دریایی روز دنیا و شناسایی تولید کنندگان و تامین کنندگان داخلی جهت رفع نیازهای حوزه صنایع دریایی برگزار می گردد.

قاسمی اظهارداشت: نمایشگاه بین¬المللی دریایی در حوزه های ساحلی و فراساحلی، بنادر و دریانوردی، ساخت و تعمیر شناور، صنایع فراساحل و تکنولوژی آبهای عمیق، صنایع دریایی، ساخت و تأمین تجهیزات دریایی، مشاوره و مهندسی، آموزش وتحقیقات، اقتصاد دریا، تکنولوژی های دریایی، حمل ونقل دریایی ، گردشگری دریایی، شیلات و آبزی پروری و سایر صنایع مرتبط برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان گفت: بی شک برپایی بیست و یکمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران که حتی الامکان مطابق با آخرین دستاوردهای دریایی روز دنیا است، می‌تواند نقش بسزایی در شناسایی و گسترش مناسبات تجاری وایجاد فرصت‌های همکاری و سرمایه گذاری بین مراکز صنایع دریایی و دریانوردی و طرف‌های خارجی آنها ایفا کند.

منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها