کدام شهرها بیشترین مشارکت را در حذف قبوض کاغذی برق داشتند؟



مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر ضمن تشریح میزان مشارکت مشترکین برق در استان‌های کشور برای ثبت اطلاعات خود جهت دریافت قبض الکترونیکی،گفت: تا ابتدای مهر به درصد قابل قبول از اطلاعات برای حذف قبوض کاغذی برق خواهیم رسید.

 

به گزراش صبح ساحل به نقل از ایسنا، هادی مدقق، با بیان این‌که طبق آخرین آمار، اطلاعات ٩٣.٨٣درصد مشترکین برق در سراسر کشور برای دریافت اطلاعات قبض به صورت الکترونیکی ثبت شده است، اظهار کرد: تا موعد اول مهر به ٩٨ درصد که درصد قابل قبولی برای تحقق طرح حذف قبوض کاغذی برق در کل کشور است، خواهیم رسید.

 

وی درمورد وضعیت مشترکین برق استانها در ثبت اطلاعاتشان توضیح داد: بیش از ٩٥ درصد مشترکان برق در استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، لرستان، همدان، کردستان و آذربایجان غربی اطلاعات خود را برای دریافت قبض الکترونیکی ثبت کرده‌اند، که این درصد در استان اصفهان نیز به همین شکل است با این تفاوت که شهر اصفهان مشارکتی بین ٩٠تا ٩٥ درصد داشته است. همچنین بیش از ٩٥درصد مشترکان جنوب استان کرمان و بین ٩٠تا ٩٥درصد مشترکان شمال استان کرمان اطلاعات خود را ثبت کرده اند.

 

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر ادامه داد: مشارکت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، البرز، تهران، قم، مرکزی، قزوین، گیلان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، و کرمانشاه بین ٩٠ تا ٩٥ درصد بوده است.

مدقق از شهر تبریز به عنوان شهری که مشترکان برق کمتری در آن اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند یاد کرد و گفت: بین صفر تا ٨٥ درصد مشترکین این شهر اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، طبق اطلاع رسانی‌های صورت گرفته قبوض کاغذی برق در سراسر کشور از ابتدای مهر ماه حذف خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها