شناسایی و دستگیری مأمور قلابی در میناب



به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ محمد رستمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت چند گزارش مردمی مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس فتا از آنان اخاذی و متواری شده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات جامع تخصصی و فنی مشخص شد فردی با پوشیدن لباس نیروی انتظامی اقدام به اخاذی کرده که با تلاش فراوان و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب عنوان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس فتا شهرستان پس از شناسایی محل اختفای متهم و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی نامبرده را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دست لباس نیروی انتظامی با بازو نوشته پلیس فتا و دیگر لوازم نظامی کشف و ضبط کردند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجوئی‌های فنی و تخصصی به اخاذی از واحدهای صنفی سطح شهر و جعل اسناد و اوراق قضائی با همکاری یک نفر دیگر معترف شد.

سرهنگ رستمی با تأکید بر اینکه همدست متهم نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد، از عموم شهروندان خواست، در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول افرادی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها