مديركل ورزش و جوانان هرمزگان

ووشو شيپور ورزش استان را در كشور به صدا در آورد



به گزارش صبح ساحل محمودرضا اميارى در ديدار با اعضاى هيات ووشو استان ضمن تبريك كسب عنوان نایب‌فهرمانى ووشوكاران در دومين دوره المپياد اظهار داشت: همه هيات‌هاى ورزشى در اين دوره از المپياد تلاش‌هاى خوبی را به نمايش گذاشتند.

وى با بيان اين كه شيرينى ورزش به همين برد و باخت‌هاست، افزود: گاهى اوقات شرايط براى يک ورزشكار فراهم است و روز خوب اوست و مى‌تواند مدال بگيرد و مواقعى هم وجود دارد كه ورزشكار در شرايط مساعد نيست و سكوى قهرمانى را نيز از دست مى‌دهد، مهم تلاش‌هاى نوجوانان در يک رويداد ورزشى است كه اين موضوع برايمان قابل تحسين است.

مديركل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به روند رو به رشد ورزش استان در اين دوره از مسابقات گفت: هرمزگان توانست با کسب ۳۸ مدال رنگارنگ در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور دو پله نسبت به اولین دوره وضعیت خود را در بین سایر استان‌های بهبود ببخشد.

اميارى اضافه كرد: نمایندگان استان در رشته‌های مختلف در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با کسب ٩ مدال طلا، ٩ نقره و ٢٠ برنز در مجموع با کسب ٣٨ مدال به کار خود پایان دادند كه سهم پسران در اين بين ٢٢ مدال و دختران ما نيز ١٦ مدال كسب كردند.

وى تصريح كرد: ووشو در اين دوره از المپياد با كسب ٢ مدال طلا، ٢ نقره و يک برنز، عملكرد قابل قبولى را از خود به نمايش گذاشت، چه‌بسا اگر شرايط سنى نوجوانان از سوى فدراسيون جهانى اين رشته تغيير نمى‌كرد، ٣ تا 4 طلا نيز به ووشوی استان اضافه مى‌شد و در جایگاه زیر بیستم قرار می‌گرفتیم.

مديركل ورزش و جوانان هرمزگان با بيان اين كه ووشو با كسب عنوان نایب‌قهرمانى در المپياد، شيپور ورزش استان را در كشور به صدا در آورد، عنوان داشت: ووشو اميد ورزش هرمزگان است چراكه اين رشته آخرين رشته المپياد بود و ما نيز همه اميدمان براى ارتقاء جايگاه ورزش استان به ووشو بود و اين اتفاق افتاد.

اميارى در خصوص برگزارى جام بين‌المللى پارس به ميزبانى بندرعباس گفت: اين تورنمنت بزرگ بين‌المللى را مقتدرانه در بندرعباس برگزار خواهيم كرد و وعده‌يمان را عملياتى مى‌كنيم چراكه به فعالسازى ديپلماسى ورزشى اعتقاد داريم و يكى از شعارهاى بنده در بدو ورودم به هرمزگان همين ديپلماسى ورزشى بود و از همه رشته‌ها در اين خصوص استقبال مى‌كنيم.

وى با اشاره به اعزام ووشوكاران به كربلاى معلى جهت حضور در پياده‌روى اربعين حسينى(ع) خاطرنشان ساخت: ووشو در امورات فرهنگى پيشقدم است و ما نيز از اين حركت فرهنگى و مذهبى ووشوكاران استقبال مى‌كنيم و از هرگونه همكارى و كمك به اين اعزام نورانى و ارزشمند دريغ نخواهيم كرد.
در پايان اين نشست عليرضا بهرمن رئيس هيات ووشو هرمزگان ضمن تقدير و تشكر از نگاه ويژه اداره كل ورزش و جوانان استان نسبت به هيات‌هاى ورزشى نيز جام نایب‌قهرمانى ووشو در المپياد را به مديركل ورزش و جوانان هرمزگان اهدا كرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها