بندرعباس ؛ میزبان رژه دریایی هفته دفاع مقدس



رئیس ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس: تمرکز امسال برنامه‌ها بر جوانان و نوجوانان در فضای مجازی است

 
رئیس ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری ۵۰۰ برنامه اصلی، هزار و ۲۰۰ برنامه استانی و بیش از ۱۰ هزار برنامه در شهرستان‌ها و روستا‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

 
سردار سرتیب پاسدار بهمن کارگر در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اعلام اینکه برنامه‌های این هفته از ۳۱ شهریور با رژه سراسری نیرو‌های مسلح در تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود، گفت: تمرکز امسال برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس بر جوانان و نوجوانان در فضای مجازی است و شعار محوری امسال نیز «ما پیروزیم» است.

 
وی با بیان اینکه رژه نیرو‌های مسلح در تهران را سپاه و رژه دریایی ویژه در بندرعباس را ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیریت می‌کند، افزود: در این هفته برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی هنری شامل عکس، پوستر، کتاب را داریم.

 
سردار کارگر عطرافشانی ۱۵ هزار گلزار شهید، برگزاری بیش از ۷۰ مسابقه فرهنگی هنری و ورزشی، برگزاری بیش از ۶۰۰ یادواره شهدا، رونمایی از ۳۱۶ عنوان کتاب، برگزاری نشست‌های تخصصی دفاع مقدس، شب خاطره و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را هم از برنامه‌های مهم این هفته برشمرد.

 
سردار کارگر  با بیان اینکه همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی بدست آورده است نتیجه مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس است، افزود:یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این هفته تمرکز بر روی جوانان و نوجوانان با بهره‌گیری از فضای مجازی است.

 
وی افزود : تلاش می‌کنیم تا همچون دوران دفاع مقدس با مردمی کردن برخی برنامه‌ها سطح مشارکت و پیشرفت در کار‌ها را افزایش دهیم.
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس همچنین از اجرای  بیش از ۱۰ هزار برنامه در شهر‌ها و روستاها، برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ استان کشور ، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، شامل عکس، پوستر، کتاب و بیش از ۶۰۰ نمایشگاه، عطرافشانی ۱۹ هزار گلزار شهید، برگزاری بیش از ۷۰ مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه یادواره شهدا، رونمایی از ۳۱۶ عنوان کتاب، مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در ۱۲۰ برنامه، برگزاری بیش از ۵۰ برنامه شب شعر و خاطره و برگزاری ۴۸ نشست تخصصی با موضوعات مختلف در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

 
سردار کارگر در پایان افزود: بازخوانی و بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس و تجلیل از سربازان نمونه در ۳۱ استان کشور، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بيان حماسه‌های دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان دفاع مقدس در مساجد و نماز جمعه، سخنرانی و بیان خاطرات فرماندهان در مدارس و دانشگاه‌ها و یادواره‌ها،  برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع دفاع مقدس، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس،  نکوداشت فرماندهان شهید و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

 
همچنین فرمانده سپاه امام سجاد(ع)  استان هرمزگان گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در بوستان غدیر یکی دیگر برنامه های این هفته ی مقدس است ، نمایشگاه توانمندی نظامی نیز با نمایش بخشی از تجهیزات نظامی برپا خواهد شد، برنامه های خاطره گویی توسط فرماندهان دفاع مقدس انجام خواهد شد .تجمع فرماندهان پیشکسوت نیز یکی دیگر از برنامه ها خواهد بود .وی ازواگذاری بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی خبر داد و ایجاد کارگاههای اشتغالزایی نیز از دیگر اقدامات سپاه امام سجاد «ع» می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها