کارگران و کارفرمایان به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند



به گزارش  صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی صبح امروز در نشست با اعضای انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: هر گونه ارتباط با بخش‌های مختلف کارگری و کارفرمایی منوط به عضویت در سامانه جامع روابط کار بوده و این عضویت مستلزم احراز هویت کارگران و کارفرمایان است.

وی افزود: در حال حاضر امکان ثبت نام برای احراز هویت در تمامی دفاتر پیشخوان استان فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه تمامی وظایف تخصصی مرتبط با حوزه معاونت روابط کار در رابطه با کارگر و کارفرما، در حال الکترونیکی شدن است، گفت: تمامی کارگران و کارفرمایان برای ثبت نام و احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

ابراهیمی ابراز داشت: به منظور استفاده از خدمات سامانه جامع روابط کار، کارگران و کارفرمایان با یک بار مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود را دریافت می‌کند و پس از آن ضرورتی به مراجعه حضوری در ادارات تعاون، کار ورفاه اجتماعی وجود ندارد.

وی ادامه داد: فرد می‌تواند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور که از طریق ثبت نام در دفاتر پیشخوان دریافت کرده، درخواست خود را پیگیری کند.

 مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان ابراز داشت: این سامانه خدمات مختلفی را در حوزه معاونت روابط کار: ( بازرسی کار، تشکلات کارگری و کارفرمایی، روابط کار، بیمه بیکاری، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و ...) به جامعه هدف ارائه می‌کند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها