بهره برداری از ۵ طرح عمرانی در شهر جدید علوی



 

از پنج طرح عمرانی و خدماتی به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امروز با حضور مسئولان هرمزگان در شهر جدید علوی بهره برداری شد.

 
به گزارش  صبح ساحل به نقل خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی گفت: این طرح‌ها افتتاح زمین چمن مصنوعی و رخت کن این مجموعه به مساحت هزار و ۳۶۰ مترمربع، سه باب واحد تجاری به مساحت ۷۰ متر مربع، احداث آب نما در بوستان این شهر به طول هزار متر و محوطه سازی برای ۵۰ واحد مسکونی به مساحت پنج هزار متر مربع است.
امروز همچنین با حضور احمد مرادی نماینده حوزه انتخابیه مرکز استان از شش واحد ویلاباغ در حال ساخت در این شهر نیز بازدید شد.
نستور درخشنده پور افزود: این واحد‌ها با دو هزار و ۴۰۰ متر مربع مساحت و اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری می‌شوند.
بازدید از تونل هزار و ۹۱۰ متر مربعی و راه دسترسی شهر علوی به محور غرب بندرعباس به طول ۱۲ کیلومتر از دیگر برنامه‌های امروز مسئولان بود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی گفت: برای ساخت راه و تونل، ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
نستور درخشنده پور افزود: این طرح‌ها تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: با تکمیل و بهره برداری از راه و تونل، مسیر دسترسی ساکنان شهر علوی به بندرعباس از ۵۰ کیلومتر به ۳۵ کیلومتر کاهش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی افزود: اعتبار ساخت طرح‌های عمرانی در شهر جدید علوی از محل درآمد‌های شرکت عمران شهرای جدید کشور و وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید‌ها گفت: انتظار داریم بعد از تکمیل راه و تونل این منطقه حدود ۳۰ هزار نفر که در مجموعه پالایشگاه‌ها و صنایع مشغول خدمت هستند در شهرک اسکان یابند.
احمد مرادی افزود: در این زمینه پیگیری‌های لازم در حال انجام است.
شهر جدید علوی با سه هزار هکتار مساحت و ۳۰۰ خانوار جمعیت در ۵۰ کیلومتری شمال غربی بندرعباس واقع است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها