بررسی زمینه های گسترش صنایع دستی در بندرعباس



در نشست مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان و مدیران مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس ، زمینه های گسترش صنایع دستی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در نشست مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان و مدیران مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس ، زمینه های گسترش صنایع دستی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان نیز همکاری میان دستگاه های مختلف اجرایی را  ضامن پیشرفت و توسعه دانست و بر گسترش همکاری میان بخشی تأکید کرد.

 رضا برومند رویکرد شهرداری بندرعباس را در توجه به رونق صنایع دستی ، گردشگری و آیین های سنتی ، ستود و اظهار امیدواری کرد حاصل اینگونه همکاری های مشترک،به سود پایتخت تجاری و اقتصادی کشور و شهروندان منجر شود.

 مشاور شهردار و مدیر مرکز خلاقیت و فنآور های نوین شهرداری بندرعباس نیز با اشاره به طرح پیوستن شهر بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق ، خواستار همکاری  هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی ، سازمانهای مردم نهاد و شهروندان برای رسیدن به توسعه همه جانبه شهری شد.

 احمد پایدار گفت: بندرعباس، دارای ظرفیت های بی شمار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هنری است و باید از این ظرفیت های مناسب، به شایستگی بهره برداری کرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها