پایان موفقیت آمیز تعمیرات دو تانکر فرآورده بر در ایزوایکو



تعمیرات دو تانکر فرآورده بر در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، مدیر فنی، اجرایی شرکت عظیم گسترش هرمز در این خصوص گفت: این دو تانکر ۴۵ هزار تنی و ۳۵ هزار تنی و با طول ۱۸۰ متر و ۱۷۵ متر در مدت ۲۵ روز تعمیر شد.

یوسف جاهد افزود: تعمیر این دو تانکر شامل تعمیرات عمومی و تخصصی از جمله تعویض لوله‌ها، سند پلاست، تعمیر موتور‌های اصلی، الکتروموتور‌ها، ژنراتور و تجهیزات ایمنی است.

وی با بیان اینکه اکنون با تلاش متخصصان این مجتمع زمان تعمیرات شناور‌ها از چند ماه به ۲۵ روز کاهش‌یافته است، تصریح کرد: در این مجتمع توان تعمیرات انواع شناور‌های غول‌پیکر و کوچک وجود دارد.

مدیر فنی اجرایی شرکت عظیم گسترش هرمز با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ متخصص در تعمیر این دو تانکر فعالیت کردند، اضافه کرد: تا پایان سال و اوایل سال آینده ۱۲ شناور برای تعمیرات به این مجتمع وارد می‌شود.

همچنین در ادامه مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس گفت: تعمیرات هر شناور در ایزوایکو ۲۰ تا ۲۵ درصد صرفه‌جویی ارزی دارد.

حمیدرضا رضاییان اصل در پایان اظهار کرد: پیش‌ازاین تانکر‌های فرآورده بر در خارج کشور تعمیر می‌شد، اما اکنون دانش و تخصص تعمیرات در ایزوایکو بومی‌شده است.

به گزارش ایسنا، طی ماه‌های گذشته نفتکش غول‌پیکر ۳۲۰ هزار تنی در شرکت عظیم گسترش هرمز این مجتمع با موفقیت تعمیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها