رژه ملی نیروهای مسلح با حضور رئیس مجلس در بندرعباس برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: به پاس تلاش‌هایی که نیروهای مسلح و ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس داشتند هر ساله یک هفته به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی افزود: گرامیداشت یاد شهدایی که جان خود را برای امنیت و استقلال نثار کردند و جانبازانی که بخشی از سلامتی خود را تقدیم اقتدار جمهوری اسلامی ایران کردند عمده ترین هدف برگزاری هفته دفاع مقدس است.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا گفت: در 8 سال دفاع مقدس همه اقشار دولتی، نظامی و مردمی تلاش کردند تا این پیام را مخابره کنند که دشمن نمی تواند به راحتی چشم طمع به خاک و حریم جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته سلسله برنامه های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور در کشور برگزار خواهد شد که استان هرمزگان و شهر بندرعباس هم این مقوله مستثنی نیست و برنامه های متنوعی برای اجرا خواهیم داشت.

محمدی مهم‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان را برگزاری رژه ملی نیروهای مسلح با حضور مقامات کشوری عنوان کرد و افزود: در روز 31 شهریور همزمان با تهران که رژه ملی برگزار می‌شود، در بندرعباس نیز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی گفت: این رژه به صورت ملی برگزار می‌شود و آنچه موجب این انتخاب شده، نقش ویژه خلیج فارس و تنگه راهبردی هرمز است که رژه نیروهای دریایی سپاه و ارتش و نیروهای مردمی بسیج همزمان با نیروهای پیاده برگزار می‌شود.

امیر محمد،ی سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، ملاقات نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدای بندرعباس و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در پارک ساحلی غدیر را دیگر برنامه‌های منتخب هفته دفاع مقدس در بندرعباس اعلام کرد.

وی در پایان اظهار داشت: در مراسم امسال علاوه بز جایگاه برای مهمانان مدعو جایگاهی نیز برای مردم بندرعباس در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در این مراسم شرکت کنند و رژه نیروهای مسلح را از نزدیک مشاهده کنند، البته پخش مستقیم مراسم از شبکه استانی خلیج فارس را خواهیم داشت و قسمت‌هایی از مراسم از شبکه‌های سراسری نیز به پخش می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها